Dobar posao

Šesti PLACE2GO dobio i B2B dan

Šesti PLACE2GO ove je godine, uz preseljenje u impresivan prostor Arene Zagreb, dobio i B2B dan po uzoru na najveće svjetske sajmove.

Šesti PLACE2GO ove je godine, uz preseljenje u impresivan prostor Arene Zagreb, dobio i B2B dan po uzoru na najveće svjetske sajmove. Sajam je svečano otvorio ministar turizma Gari Cappelli, nakon čega se otvorila vječna tema hrvatskog turizma – Cjelogodišnji turizam: izazov ili mit. O produženju sezone raspravljali su Ivo Bašić, glavni tajnik Ministarstva turizma, Iva Puđak Mihajlović, voditeljica Odjela za PPS, PCE+ i EU fondove, Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije, Antonia Urlić, pomoćnica direktora Sektora za turizam HGK, Radmila Kovačević, turistička novinarka Večernjeg lista, Ivan Srakovčić, predstavnik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela i vlasnik Hotela Korana i Zagorka Mintas, direktorica Upravljanja poslovnim odnosom za klijente poduzetničkog bankarstva Zagrebačke banke – složili su se da je popunjenost i posjećenost izvan sezone itekakav izazov, iako Hrvatska ima mnogo toga za ponuditi i u svojem kontinentalnom dijelu.

«Sezonalnost je izuzetno zahtjevno pitanje u mnogim zemljama. Mi želimo i nastojimo produljiti sezonu tijekom cijele godine fokusiranjem na domaće goste te jačanjem zdravstvenog, nautičkog, kulturnog i cikloturizma», rekao je Ivo Bašić.

Krešimir Mišak, Nebojša Subanović, Domagoj Jakopović Ribafish, Vera Jergović i Roko Živković putovali su kroz vrijeme na panelu Quantum love. Dok se većina složila da bi se vremeplovom rado vratili u prošlost – geološko razdoblje Kredu, antički Rim ili Hrvatsku u 15. stoljeću, neki su priznali da bi teško odoljeli i odlasku u budućnost. Nisu znali da se u Šibeniku već može putovati kroz vrijeme.

«Ono po čemu smo u Šibeniku poznati je upotreba moderne tehnologije u prezentiranju kulturno-povijesne baštine. Zahvaljujući proširenoj stvarnosti posjetitelji na tvrđavi Barone mogu doživjeti Šibenik u 17. stoljeću i otići u vrijeme Kandijskog rata kada se ispred tvrđave nalazilo 30 tisuća Turaka spremno napasti ju», objasnila je Vera Jergović iz Tvrđave kulture Šibenik.

Vlasnici obiteljskog smještaja mogli su doznati kako pripremiti, prezentirati i oglasiti apartman, sobu ili kuću za odmor. Predavanje na tu temu održala je Anamarija Cicarelli, vlasnica Savjetovališta za obiteljski smještaj – Interligo, a tom je prilikom premijerno predstavila i novi stručni časopis Apartman plus, čija se promocija uskoro očekuje u Splitu.

Produkciju događanja potpisuje EXE produkcija, a B2B generalni pokrovitelj je Hrvatski Telekom.

„Niz hotela diljem Hrvatske koristi široki raspon naših usluga – TV sustav, wi-fi, fiksnu i mobilnu telefoniju, interne mreže, video nadzor, fiskalizaciju, ICT opremu, e-punionice, e-bicikl te pametni parking. Bilo da je riječ o tematskom i butik hotelu, apartmanu, ili pak ekskluzivnom mjestu s najzahtjevnijim gostima, naša rješenja olakšavaju hotelijerima njihovo svakodnevno poslovanje“, ističe Ivana Beli Oštarčević, direktorica Odjela za ICT ponudu Hrvatskog Telekoma.

Lollipop businness lounge opremili su Unopiu i Pro-Mak, a rasvijetlila tvrtka Senna. Nakon zanimljivih rasprava opuštalo se uz Milman kavu, vodu s porukom Janu i pokoju kapljicu Zdjelarević vina te prelistavalo neki od brojnih Algoritam MK turističkih vodiča za razne destinacije diljem svijeta, kuharice, karte i atlase.

Ne propustite

Putovanja

Virtualno ćemo putovati u Zemlju izlazećeg sunca – tema broja je Japan.

Putovanja

Produženi vikend na Sejšelima nešto je najbolje što mi se u posljednje vrijeme dogodilo, u profesionalnom smislu.

Istaknuto

Svi moji prijatelji i poznanici koji su posjetili Bejrut imali su samo riječi hvale: predivan grad, fantastična hrana, a noćni život poput onoga u...

Događanja

Više informacija o druženju i predstojećem devetom izdanju PLACE2GO međunarodnog sajma turizma potražite u tekstu.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version