Smoothie – idealan nadomjestak doručku

Voće i povrće u obliku soka nisu savršena, ali su ipak sjajna alternativa najvažnijem obroku – ako niste imali vremena da ga konzumirate.

Svima je jasno da je doručak najvažniji obrok u danu. Ipak, nerijetko se baš doručak preskače – žurba, kasno buđenje, razlog može biti bilo kakav… Ako se i vama dogodi da ga ne stignete obaviti, postoji alternativa. Obzirom da niste stigli pripremiti kraljevski doručak neka vam sok "priskoči" u pomoć. Sportska nutricionistica Pankaja Khole kaže da biste trebali piti od 2 do 2,5 decilitra soka svakoga dana. Pritom se ne misli na razna markirana gazirana pića.

Evo koje supersokove ona preporuča za jutro:

Sok od mrkve s limunom

Mrkva je jedan od najbogatijih izvora vitamina A. On potiče rast kostiju i zuba. Tu je također i vitamini B kompleksa. Jednostavno očistite mrkvu, sameljite je u mikseru i iscijedite limun u taj sok. Mineralni sastojci iz ovoga soka sjajni su za kompletno zdravlje.



Sok od tikvica s limunom

Ovaj će vam napitak dati potrebnu količinu željeza, vitamina i proteina. Miješanjem limunova soka s izmiksanom tikvicom izbjeći ćete njegovu kiselost. Tikvice su pune željeza i proteina, ali i vlakana.

Miks – naranča, limeta i nar

Ljudi koji su ovisni o alkoholu najlakše će pobijediti svoju želju za 'dobrom kapljicom' uz pomoć ovog voća, naročito naranči. Nar je pun antioksidanata; ima ih čak tri puta više nego u zelenom čaju ili crvenom vinu. Pomiješajte ovo voće i mikserom ga pretvorite u slasni napitak.

Jagoda-banana

Ova kombinacija idealan je 'niskomasni' napitak. Ako nemate vremena za potpun doručak, jedna čaša ovog 'smoothija' držat će vas do ručka bez problema.

Crno/bijelo grožđe

Grožđe je prepuno flavonoida. Baš kao i s crvenim vinom, što je sok tamniji to je veća koncentracija ovih spojeva. Oni smanjuju rizik od srčanih bolesti i idealni su ako patite od hipertenzije.

Nije poželjno razrjeđivati ih vodom. Idealni su za žene koje su jako mršave ili se oporavljaju od neke bolesti.

Metro-portal.hr