Po posljednjim istraživanjima Hrvati troše manje nego prošlih godina. Kartice se više ne dime od peglanja, već se pokušava racionalnije rasporediti novac, makar ponekad.
Kako prodaja ipak ne bi toliko pala, niknule su Internet stranice koje koriste snagu zajedničke kupovine. Ako se skupi dovoljno ljudi za određenu ponudu, kupci dobivaju veliki popust. Taj trend je već neko vrijeme popularan vani na stranicama kao što su – www.grupon.com, www.dailydeal.de, te www.citydeal.de.
U Hrvatskoj je prva s takvim načinom kupovine izašla Kolektiva.hr, a prije nekog vremena i KupiMe.hr koju su pokrenuli dvojica prijatelja – Vanja Sertić i Tarik Filipović.
Taj način kupovine zbog svoje atraktivnosti, velikih popusta i povećanja prodaje u svijetu bilježe izniman rast i postaju prava alternativa konvencionalnoj prodaji.
Kako to izgleda u praksi?
Posjetite ovakvu vrstu stranice, bilo hrvatsku ili stranu, te se registrirate. U njihovoj ponudi možete naći svašta – od raftinga, preko anticelulitnih tretmana do večera u ekskluzivnim restoranima. Ukoliko se za isti proizvod ili ponudu nađe dovoljan broj zainteresiranih, kupnja se može realizirati i po cijeni nižoj do čak 80%.
Svaki dan ćete naići na nove ponude, pa tko zna – možda uleti nešto super zanimljivo za što ste mislili da si nikad nećete moći priuštiti.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
You must be logged in to post a comment Login