Squat – samo jedna vježba za stražnjicu iz snova

Savršeno zaobljena, podignuta stražnjica koja više nalikuje na neko sočno voće nego na dio tijela čini vam se kao nedostižan san? Bila ona malena, plosnata, spuštena ili mlohava postoji vježba koja će vašu pozadinu napraviti predmetom požude.

Radi se o vježbi koja se zove ‘squat’, odnosno polučučanj, za kojom lude djevojke diljem svijeta. Tako su se kroz vrijeme razvili klubovi i stranice za djevojke koje izvode popularnu vježbu u želji za savršenom guzom.

guza tekst 1Kako raditi polučučanj

Osim što ciljano djeluju na sve skupine mišića guze, čučnjevi zahtijevaju puno energije te su i dobra aerobna vježba. Vrlo je važno pravilno izvesti čučanj kako bi rezultati bili maksimalni, a posljedice ozljede minimalne. Stanite u raskorak širine bokova, a ruke postavite ravno ispred sebe, paralelno s tlom. Spuštajte se prema dolje u gotovo sjedeću poziciju, ali pritom pazite da vam koljena nipošto ne idu prema naprijed, tj. da ne prelaze vrhove nožnih prstiju ako gledate odozgo. Prsa i leđa trebaju biti ravna, a kako se spuštate – spuštajte i ruke. Oslonac u svakom trenutku treba biti na petama. Polako se podižite prema gore i nakon što se ispravite čvrsto zategnite guzu. Napravite dva seta od deset ponavljanja što sporije, a svakog dana možete povećavati broj ponavljanja.

cucnjevi tekst 2Izdvojite li svaki dan 10 minuta svog vremena za vježbanje mišića guze, već kroz mjesec dana vidjet ćete rezultate u njenoj čvrstoći i izgledu, tvrdi fitness stručnjak i autor knjige ‘Napredne tehnike jačanja guze’ Bret Contreras.

Za vrijeme izvođenja, u ruke možete staviti utege te tako dodati još veći otpor.

Ako ste jedna od onih koji vole izazove svoju misiju možete probati ostvariti putem takozvanog ‘Squat izazova’. Osim što se nećete moći nagledati svoje pozadine u ogledalu, nakon 30 dana bit ćete ispunjeni osjećajem zadovoljstva. Prvog dana napravite 50 čučnjeva, a svakog idućeg broj povećavajte za 5. Tijekom izazova važno se i odmarati, tako svakog četvrtog dana u ciklusu napravite pauzu.