Iako ćemo trebati pričekati još neko vrijeme da se na tržištu pojave jaja u Versace pakiranju, morate priznati da je ideja primamljiva.
Ideja je proizašla iz kreativne radionice izraelskog virtualnog umjetnika Peddy Merguia koji je u sklopu svoje izložbe Wheat is Wheat is Wheat u San Franciscu, točnije Muzeju umjetnosti i dizajna, predstavio luksuznu stranu namirnica.
Tako je svakodnevnim jestivim stvarima dao make over i učinio ih predmetom požude. Kava Cartier, Versace jaja, Chanel mlijeko za djecu i HSBC riža samo su neki modni divovi koji su pronašli svoje mjesto u Merguinovoj virtualnoj kuhinji.
Ova izložba nije osmišljena samo radi umjetnosti. Koristeći humor, Megui je pokušao privući pažnju na težinu rada jednog dizajnera, koji za zadatak ima promoviranje jednog proizvoda, samo pomoću pakiranja, a da se ipak drži svojih uvjerenja i konvencionalnih granica. Jaja Versace brenda su i dalje samo jaja, i nikakvo brendiranje i pakiranje ih neće pretvoriti u luksuzni predmet.
Unatoč tome što se radi o luksuznim brendovima, vjerujemo kako bi i ovi proizvodi pronašli svoje kupce.
S četrdesetak portreta pod nazivom Didi – svijet žene, novinarka i umjetnica Dijana Čović odlučila se simbolično baš na Dan žena ponovo predstaviti zagrebačkoj...
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
You must be logged in to post a comment Login