S modne piste

Stiže nam novi BIPA FASHION.HR

U proteklih 20 sezona BIPA FASHION.HR postavio je visoke estetske i produkcijske standarde, a modna publika i ove sezone s nestrpljenjem iščekuje najuzbudljivije modne priče.

Zagreb će uskoro postati modna prijestolnica regije jer sredina ožujka uobičajeno je rezervirana za najiščekivaniji modni događaj sezone BIPA FASHION.HR koji i ovog puta tijekom pet dana predstavlja najbolje od domaće modne scene. Poznata dizajnerska imena, nove zvijezde modne industrije, mlade nade u usponu i najnoviji trendovi obilježit će i ovo 21. izdanje modnog događaja koji iz sezone u sezonu potvrđuje status najvažnije modne manifestacije u regiji. Četvrtu sezonu za redom, drogerijski lanac Bipa, glavni je pokrovitelj FASHION.HR-A i partner u stvaranju ove modne priče. Podržavajući hrvatske dizajnere i Fashion.hr modnu platformu,  Bipa i sama postaje ambasador novopredstavljenih trendova u ljepoti, make-upu i modi.

Ove sezone BIPA FASHION.HR održat će se od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma. Najsnažnija platforma za predstavljanje novih modnih kolekcija i trendova posjetiteljima će pružiti vrhunski modni i scenski doživljaj. U pet dana predstavit će se etablirana dizajnerska imena: eNVy room, Ivica Skoko, Ivica Klarić, ELFSI, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Felja, ali i mlade nade modne scene koji će u sklopu petodnevnog programa predstaviti svoje modne vizije: Hedra design by Ana Jagić, Ana Bogdan, Aman, Coded Edge, Morana Krklec, Obekei, a prvi put na pisti FASHION.HR-a svoju će kolekciju predstaviti Gala Marija Vrbanić. Ove sezone na  FASHION.HR-u ponovno će nastupiti i brend Robert Sever koji ove godine slavi 15 godina rada na hrvatskoj modnoj sceni.

U proteklih 20 sezona BIPA FASHION.HR postavio je visoke estetske i produkcijske standarde, a modna publika i ove sezone s nestrpljenjem iščekuje najuzbudljivije modne priče. „Izuzetno smo ponosni na svih 20 sezona koje su iza nas i svjesni smo velikih očekivanja publike u svim segmentima projekta. Nakon prošlogodišnjeg uspjeha i zaista odličnih kritika, veliki je izazov biti opet nov, drugačiji, originalan i izvrstan. U tom smislu, u novu godinu krećemo i sa segmentiranim pristupom programu koji je dio promjene u kojoj planiramo i dalje biti najveća produkcijska platforma za vrlo mali broj odabranih dizajnera. Zajedno s njima i svima koji su uključeni u ovaj veliki projekt pišemo još jednu stranicu hrvatske modne povijesti“, izjavio je Vinko Filipić, osnivač i direktor FASHION.HR-a.

Svake sezone FASHION.HR prati više od 200 akreditiranih novinara s više od 700 medijskih objava u nacionalnim i regionalnim medijima. Zagreb će od 15. do 19. ožujka živjeti u znaku BIPA FASHION.HR-a.

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version