Koliko god razmišljali o boji željenog automobila, izbor automobila ipak prije svega ovisi o financijskim mogućnostima. Naime, cjenovni razred ipak odlučuje o konačnoj kupnji, a zadovoljstvo zbog novog automobila će biti veće, ako se dobije i željena boja.
Crni automobil – energija i snaga
Osim što će boja zadovoljiti vaš ukus, njen izbor će nešto reći i o vašem karakteru i osobnosti. Čak su i studije osiguravajućih kuća to pokazale pa se 2008. godine neslužbeno najavljivalo kako će jedan od kriterija o visini premije prilikom osiguranja biti i boja automobila. Crna označava luksuz. Manjim i jeftinijim automobilima ona daje dodatnu energiju i snagu. Za vlasnike koji odaberu crnu boju kaže se da su dominantni, disciplinirani i tvrdoglavi vozači. Misli se da je riječ o buntovničkim dušama sklonim agresivnosti i ekscesima.Žarke boje – eksplozivnost
Psiholozi tvrde da crvenu boju odabiru energične, hrabre i ambiciozne osobe. Brzo govore, još brže voze i žele biti u centru pažnje. Seks, brzina, energičnost, dinamičnost – to su poruke koje šalju vozači crvenih automobila. Žuta najbolje izgleda na skupim automobilima i nije preporučljiva na jeftinijim modelima. Žuta se povezuje s inteligencijom, toplinom i ugodom, pa tako vlasnici ovih automobila vole čitanje, no i brzu vožnju. Želja za istraživanjem, optimizam i životna saga odlike su vozača žutih automobila.Srebrna boja – “easy rider”
Ljudi se najčešće odlučuju na neku varijantu srebrne boje. Vožnja takvih vozača je smirena i pedantna, a karakterizira ih sklonost kritiziranju i komentiranju drugih sudionika u prometu. Vozači srebrnih automobila su razumni i uvijek stavljaju posao iznad zabave.Prepoznatljivi karakteri i prema vrsti automobila
Osim karakternih podjela i profil kupaca utječe na izbor boje. Poslovni ljudi većinom izabiru tamnije boje, transportna vozila su većinom svjetlijih nijansi dok su sportski automobili zbog prestiža i prepoznatljivost većinom jarkih i upadljivih boja. Ako vam je prvi izbor manji sportski automobil, možda želite dokazati sebi i drugima da ste još uvijek spremni za lude i besane noći. Ako težite limuzini odajete dojam zrele osobe s jasnim ciljem, a radi li se o karavanu obitelj i funkcionalnost su vam na prvom mjestu.
In this article:agresivnost, automobili, boja, industrija, karakter, mirnoća
You must be logged in to post a comment Login