Modna kuća Chanel odlučila je pomaknuti granice kod onoga što se uglavnom smatralo "dječjom zabavom" i na tržište lansirala privremene tetovaže naljepnice za kojima su poludile sve pomodarke.
Tattoo naljepnice dizajnirao je Peter Philips a premijeru su imale na pariškom Runway Showu (Spring 2010). Nakon što su ih na modnoj pisti "prošetale" manekenke, tetovaže su s nestrpljenjem dočekane na tržištu. Les Trompe L'Oeil de Chanel Temporary Tattoo Skin Art prodaje se po cijeni od 75 USD za 55 različitih tattoo dizajna. Ogrlice, narukvice s privjescima, cvjetovi, lančići oko gležnja te mnoge druge varijacije na temu, a sve objedinjuje zajendički element – čuveni CC znak.
Način uporabe identičan je kao kod tattoo naljepnica koje i danas ljepe klinci po svojoj koži (dizajn se otisne na vlažnu kožu), i jednako jednostavno se i skidaju.
Tko zna, možda prave obožavateljice tattoo arta odluče ovakav modni "statement" pretvoriti u pravu tintu, no za sve ostale, ovo je zanimljiv izlet u brendiranje vlastitog tijela Chanel logotipom. Naravno, ako vas to zanima uopće..
Početak 2020. godine bit će obilježen u znaku jedinstvenog Reebokovog logotipa, redizajniranog ali još uvijek u prepoznatljivom i autentičnom duhu brenda – suptilnim, a...
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
You must be logged in to post a comment Login