Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Istaknuto

Top 10 namirnica koje pomažu u otapanju masti

Unos hrane koja tope masti ne znači i to da možete jesti ove namirnice očekujući kako će kilogrami tek tako nestati

Kalorije su jako važne kada pokušavate izgubiti kilograme, ali puno je važnije da li je riječ o unosu samih kalorija ili ih pak unosite putem zdravih namirnica, koje pritom i pomažu u sagorijevanju masnoća.

Unos hrane koja tope masti ne znači i to da možete jesti ove namirnice očekujući kako će kilogrami tek tako nestati. Ali, ako pazite na prehranu, odnosno na kombinaciju hrane koju unosite u organizam, bit će vam puno lakše riješiti se viška masti, a da se pritom osjećate puno bolje.

 

Dakle, u nastavku slijedi naš top 10 namirnica koje pomažu u otapanju masti:

  1. Kefir – fermentirana hrana je odlična za mršavljenje, ali i za opće zdravlje našeg organizma, a za kefir možemo slobodno reći kako je baš on kralj fermentiranih mliječnih proizvoda. Iznimno je bogat probioticima koji će učiniti da vaš probavni sustav funkcionira puno bolje, a samim tim ćete lakše i smršaviti. Možete se odlučiti za jogurt ili za kiselo mlijeko, a ako niste ljubitelj mliječnih proizvoda – kiseli krastavci imaju dosta sličan učinak.
  2. Losos – ova masna riba je omiljeno jelo mnogih holivudskih zvijezda zato što vrlo brzo pruža osjećaj sitosti, a pritom je i bogata Omega 3 masnim kiselinama, koje ne samo da su dobre za mršavljenje, već su izvrsne i za zdravlje srca, zglobova i mozga. Tu su još i vrijedne Omega 6 masne kiseline, stoga bi losos zaista trebao biti redovito na tjednom meniju.
  3. Srdela je riba koju nažalost dosta ljudi ne voli jesti, no ako ipak spadate u skupinu ljubitelja ove plave ribe, onda ste uistinu sretnici. Osim što je jedna od rijetkih riba koja se može pohvaliti niskim sadržajem žive, srdela ujedno obiluje Omega 3 masnim kiselinama, te predstavlja odličan izvor vitamina B. Srdela će vam osigurati neophodne zdrave masti i proteine, stoga bi vam toplo preporučili da je jedete kad god vam se za to pruži prilika.
  4. Orasi – namirnice koje u sebi sadržavaju zdrave, dragocjene masti, no imaju i poprilično kalorija te se, upravo iz tog razloga, često izbjegavaju. No orasi, koji su iznimno bogati Omega 3 masnim kiselinama, mogu biti savršen saveznik u dijeti, s obzirom na to da potiču sagorijevanje masti i to kontroliranjem inzulina, a ujedno imaju i izrazito nizak glikemijski indeks, baš poput lososa.
  5. Kvinoja – Ako želite izbaciti pšenicu iz prehrane te ju zamijeniti nekom drugom žitaricom, razmislite o ovoj južnoameričkoj biljci koja je pripitomljena prije otprilike 5000 – 7000 tisuća godina u kraju Anda (arheologija pokazuje, kako su je stočari rabili prije pet do sedam tisućljeća, a nazvali su je “zlato Inka”). Kvinoja nije nazvana super namirnicom bez razloga; hranljivi sastojci kvinoje vrlo se dragocjeni i sadrži esencijalne aminokiseline poput lizina, kalcija, fosfora i željeza. Ova žitarica će vas jako brzo zasititi, pružit će vam dovoljno energije, a pritom će osigurati vašim crijevima neophodne zdrave bakterije.
  6. Kelj – ova biljka slična glavatom kupusu (osim što ima smežurano lišće i više ovijenog zelenog lišća oko glave) nezaobilazna je namirnica u svakom programu dijete. Kelj je alkalna namirnica, što znači da smanjuje kiselost u organizmu, a pritom je i iznimno bogata zdravim prirodnim vlaknima koja su od iznimne važnosti za mršavljenje jer usporavaju ispuštanje glukoze i samim tim reduciraju inzulinske sokove. Uz sve to, kelj u sebi sadrži puno magnezija i željeza, koji smanjuju razinu hormona stresa u organizmu.
  7. Maslinovo ulje – Zaboravite na ulje suncokreta i maslac, pa idući put kada budete nešto spremali koristite maslinovo ulje. Baš kao i riblje ulje, ono obiluje Omega 3 masnim kiselinama, te pozitivno utječe na smanjivanje apetita i mršavljenje.
  8. Zeleni čaj – umjesto kave radije se odlučite na zdravi, zeleni čaj koji će vam pomoći u smanjivanju masnih naslaga, a pritom će vas i osvježiti. Zeleni čaj potpomaže rad žlijezde štitnjače i poboljšava metabolizam, a taj učinak traje i po nekoliko sati nakon ispijanja.
  9. Integralna riža – umjesto obične, bijele riže radije odaberite integralnu. Integralna riža ima nešto drugačiji ukus, i potrebno je dulje vremena kuhanja, ali je u toliko zdravija i kvalitetnija stoga možemo slobodno reći da je vrijedno truda. Naime, cijelo zrno riže će vas puno brže zasititi, a pritom sadrži i puno minerala kroma, koji potpomaže u regulaciji zdrave razine šećera u krvi. Tako se smanjuje i otpornost na inzulin, a samim tim i nakupljanje masnih naslaga.
  10. Svježe voće i zeleno povrće – osiguravaju našem organizmu sve potrebne vitamine, minerale, prirodne šećere i vlakna, a s obzirom na to da su i odlični antioksidant, utječe i na razlaganje i izbacivanje masnoća iz organizma.

Pročitajte još

Beauty report

Revitalizirajte kosu u tren oka maskama iz kućne radinosti.

Gastronomija

Lagan za izradu, lagan za konzumaciju, sočan... uz maslinovo ulje, jogurt i med, skoro pa zdrav, usudim se reći!

Beauty report

Namirnice koje dokazuju da ljepota dolazi iznutra.

Budi fit

Male promjene donose velike rezultate.

Advertisement