Putovanja

TZ Požeško-slavonske županije novim marketinškim konceptom privlači suvremene putnike

Najljepše od Zlatne Slavonije – grožđe, vinogradi, polja, zlatna žitnica, zeleni Papuk, pet planina, pet gradova i pet općina inspiracija su novog, modernog marketinškog koncepta TZ Požeško-slavonske županije.

Zlatna Slavonija, Foto Borna Subota

Najljepše od Zlatne Slavonije – grožđe, vinogradi, polja, zlatna žitnica, zeleni Papuk, pet planina, pet gradova i pet općina inspiracija su novog, modernog marketinškog koncepta TZ Požeško-slavonske županije. Interaktivni vizualni  zaokret koji osim logotipa uključuje nove slogane, ključne poruke, novu web stranicu, nove promotivne filmove i ciljane marketinške kampanje, privući će putnike na otkrivanje ovog uistinu čarobnog kraja.

Ovdje se itekako ima što doživjeti, vidjeti i okusiti. Vrhunska vina u tri vinogorja, u svijetu poznate graševine, Kutjevački podrum iz 1232. – najstariji u ovom dijelu Europe i više od 30 vinarija u čitavoj županiji atraktivna su priča za ljubitelje vina.

Terra Panonica

Pleternica s Trgom bećarca i modernim Interpretacijskim centrom Terra Panonica, Požega s prekrasnim baroknim središtem, Lipik s Državnom ergelom lipicanaca i poznatim Toplicama, Pakrac s kompleksom kurije Janković, Velika s Kućom Panonskog mora, eko kampom, adrenalinskim parkom i aqua parkom, smještaj na turističkim gospodarstvima ili u modernim vilama na padinama Papuka… – ovaj dio Hrvatske idealan je za razigrani obiteljski vikend, romantični bijeg u dvoje ili avanturističku turu za ljubitelje adrenalina.

Piknik

Dio ovih ljepota može se vidjeti u novom atraktivnom promotivnom filmu Doživi Zlatnu Slavoniju koji će se prikazivati i na najpoznatijim festivalima turističkog filma.

Okupili smo odličan tim koji je na najbolji način prenio naše ključne poruke. Cilj nam je nastaviti s interaktivnim i multimedijalnim kampanjama koje privlače i mlade moderne putnike željne novih doživljaja. Imamo prekrasnu toplu priču i jedva smo je čekali ispričati na novi i moderan način. Pozivamo vas da se upustite u otkrivanje Zlatne Slavnije, nećete požaliti“, poručuje Maja Jakobović, direktorica TZ Požeško-slavonske županije.

Novi vizualni identitet potpisuje tvrtka Digitalne kulturne transformacije, a autor promotivnog filma kreativan je tim Balduči filma.

Adrenalinski park Duboka

Požeško-slavonska županija mala je kontinentalna destinacija s iznimno značajnim pomacima. Prošle godine, sigurno najteže u turističkom sektoru, brzo su se prilagodili novonastalim uvjetima i pametnom marketinškom kampanjom naglasili atraktivan prirodni potencijal, kampove kao preporučenu vrstu odmora i aktivnosti na otvorenom.

„Početkom ove godine kreirali smo novi moderni koncept iz kojeg su logično proizašli novi logotip, ključne poruke, film i slogan Zlatna Slavonija. Slijedom tih aktivnosti jedina smo županija u kontinenatalnom dijelu Hrvatske koja u prvih osam mjeseci ima sve turističke pokazatelje bolje nego uzlazne 2018., godine koja je prethodila rekordnoj turističkoj 2019.“, ističe Maja Jakobović.

Fotograf Borna Subota

Ne propustite

Putovanja

Gotovo sve turističke atrakcije imaju brojne pozitivne recenzije, ali i mnogo negativnih pa se često pitate je li neka vrijedna posjete.

Putovanja

Neki ga zovu i balkanskim Berlinom, jer je atmosfera na svakom koraku inspirativna, a energija koju ovdje osjećate gotovo zarazna

Putovanja

Radnja druge sezone premjestila se s Havaja na sjeveroistočnu obalu Sicilije, a objavljeno je da će se treća sezona, za koju postoje velika očekivanja,...

Putovanja

Sa sigurnošću možemo reći da je planinarska manifestacija „Papučki jaglaci“ i ove godine  svojim bogatim sadržajima oduševila planinare i rekreativce koji su imali priliku...

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version