Trendovi

Upoznajte novu liniju proizvoda za njegu i stiliziranje kose  Design by Keune – “for those with character”

Design by Keune potpuno je nova linija za njegu i stiliziranje kose omiljenog brenda za kosu koju od veljače može potražiti na policama DM-a, Müllera i BIPA-e.

Design by Keune potpuno je nova linija za njegu i stiliziranje kose omiljenog brenda za kosu koju od veljače može potražiti na policama DM-a, Müllera i BIPA-e. Povodom stotog rođendan Keune uvodi promjene te je tako na tržište lansirao potpuno novu liniju proizvoda za njegu i stiliziranje kose. Ona se sastoji od šampona i regeneratora za zaštitu boje, za zaglađivanje i njegu s keratinom, Repair za dubinsko obnavljanje, Silver Reflex za neutralizaciju žutih tonova kod plave kose, Daily Use s laganom formulom za svakodnevnu njegu, te formulama za styling i zaglađivanje.

U njihovu kvalitetu uvjerili su se i poznati hrvatski influenceri Zara Hrvatin, Mia Matić, Vlaho Arbulić i Marko Medić pokazavši kako hrabro i samouvjereno nositi dobru kosu u svim svakodnevnim situacijama. Video kampanje možete vidjeti ovdje.

Design by Keune – For those with character

Snaga lijepe i njegovane kose nemjerljiva je. Odraz je karaktera i produžetak naše karizme. Dobra kosa ostavit će dobar prvi dojam, a za njega znamo da je najvažniji. Upravo zato Keune je toliko dugo omiljeni brend za kosu koji se osim kvalitete može pohvaliti održivim pristupom poslovanju i proizvodima koji su svi 100% cruelty free. U sto godina svog rada, Keune je postao sinonim za savršene proizvode za njegu lijepe, zdrave i njegovane kose.

Zbog svojih prirodnih njegujućih sastojaka i formula koje obnavljaju oštećenu kosu, postao je vodeći izbor među frizerskim profesionalcima širom svijeta. Tu su kvalitetu prepoznali i Vlaho Arbulić, Zara Hrvatin, Mia Matić i Marko Medić ambasadori kampanje kojima je Keune u njihovom profesionalnom radu itekako važan.

“Osim proizvoda za njegu, oduševila me i Design by Keune linija za styling uz koju moja kosa svakodnevno izgleda besprijekorno s minimalno truda. Blagi šampon za svakodnevno pranje također će se naći u redovitoj upotrebi u mojoj kupaonici” , izjavio je Vlaho Arbulić.

“Kosu često šišam, ali i bojam tako da čak i kada je kratka izrazito pazim kakve proizvode koristim kako bi ona i dalje rasla snažno, jako i zdravo. Design by Keune linija dizajnirana je posebno tako da svakodnevno pranje i briga o kosi uvijek istaknu taj predznak osobnog stila“, izjavio je Marko Medić

Na cijeloj kampanji radio je sjajan tim komunikacijske agencije ALERT s kreativnim direktorom  kampanje Nenadom Devićem uz suradnike:

  • Režija i fotografija: Saša Hess
  • Make up: Saša Joković
  • Styling kose: Mijo Majhen
  • Styling: Saša Trbović
  • Produkcija: Kabinet

Ne propustite

Savjeti i preporuke

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen.

Beauty report

Osim što proljeće donosi laganije i vedrije outfite, cvjetne parfeme i općenito vedrije raspoloženje, proljeće nas tjera i na promjenu frizura.

Darivanje

Eucerin Hydro Protect fluid za zaštitu lica od sunca SPF 50+ prikladan je za svakodnevnu upotrebu.

Trendovi

Ako dosada niste čuli za KALLOS, sigurni smo da ćete sada zapamtiti jer vjerujemo da uskoro neće postojati žena (ili muškarac) koji neće poželjeti...

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version