Jedan od najdugovječnijih hrvatskih modnih brandova, Varteks, u punom je zamahu kako s poslovne tako i s dizajnerske strane. Nakon što je velikom izložbom proslavio 100 godina, ovaj modni gigant nastupit će u sklopu tjedna mode Bipa FASHION.HR.
Novo poglavlje modne povijesti, Varteks je započeo s novim dizajnerskim timom na čelu s Tinom Vrdoljak Ranilović, koja je više od 20 godina karijere posvetila modnom brandu I-Gle. Njezina kreativna vizija privukla je pažnju modne scene jer je dizajnerica poznata je po minimalističkoj estetici, modernom dizajnu, majstorskim krojevima i viziji mode koja nadilazi puku funkcionalnost odijevanja. Tu viziju Varteks pokušava oživjeti i već prvom kolekcijom jesen/zima 2019./20. daje naslutiti da nas čeka još dosta uzbudljivih priča iz Varteksove radionice.
Nastup na Bipa FASHION.HR-u, povodom obilježavanja 100 godina branda, logičan je potez u smjeru približavanja Varteksa novim mlađim generacijama, kojima je moda prije svega doživljaj, stav, način izražavanja i komunikacije. Tako je kolekcija jesen/zima 2019/20 bila idealna prilika za pomalo nostalgičan prikaz klasike s modernim odmakom kroz detalje.
Tako je dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović klasičan kaput, savršenog kroja, kvalitetnog materijala i izrade, s malim zahvatima u konstrukciji učinila poželjnim minimalističkim klasičnim komadom. Njezina suptilnost u stapanju klasičnog i suvremenog dolazi do izražaja u ženskim i muškim komadima koji su eleganti, pročišćeni od detalja, savršene forme s daškom luksuza koji proizlazi iz finoće materijala i kvalitete izrade.
Jedna od osnovnih premisa dizajnerice bila je oživjeti taj nostalgičan osjećaj koji se javlja na sam spomen Varteksa kad svi pomislimo na neka nježnija i romantična vremena. No, ova kolekcija nikako nije retro, ona samo pokušava pomiriti ono što je danas aktualno s nostalgičnom podsvjesnom emocijom. U toj misiji pridružila joj se i fotografkinja Mare Milin koja je zaslužna za fotografije koje najavljuju novu kolekciju i reviju.
U kampanji su pokazali predrasude koje o njihovoj odjeći imaju određeni građani, odnosno percepciju da je Varteks formalni brend zastarjele dizajnerske estetike.
Varteksova kampanja "Nesavršene žene i muškarci u savršenim odijelima" dosad je ugostila brojna poznata lica koja se ističu kako svojom karizmom i talentom, tako...
Varteksova vizija nadolazećeg proljeća i ljeta odiše jednostavnošću i lakoćom svakodnevne elegancije, a sveopćem dojmu vedrine pridonosi infuzija jarkih boja te razigranost upečatljivih uzoraka.
Komadi koji dolaze iz varaždinske modne kuće Varteks beskompromisno spajaju savršen kroj i preciznu izradu te izvanredne tkanine u novoj kolekciji za jesen –...
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.