Na 12. izdanju najvećeg komunikacijskog festivala u regiji koji se održava od 19. do 22.9. u Rovinju, po prvi puta će se koristiti posebno dizajnirane perive čaše kako bi se smanjilo korištenje i bacanje jednokratne plastike. Na čašama će uz logo festivala biti otisnuta i prigodna poruka kako korištenjem ove čaše čuvamo planetu. Nakon korištenja, posjetitelji će čašu moći ponijeti kući kao dodatni suvenir s najboljeg Weekenda u godini.
„Weekend oduvijek misli zeleno, što se može vidjeti i na vizualnom identitetu te uređenju samog festivalskog prostora. Ekologiju nikako ne smatramo samo trendom, već stilom života. Festivalom bez jednokratne plastike želimo podići svijest o ekologiji te brinuti o prirodi koliko god možemo“, istaknuo je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.
Perive čaše moći će se preuzeti na šankovima smještenima unutar festivalskog kompleksa u Staroj tvornici duhana Rovinj. Posjetitelji će čaše moći ponijeti sa sobom, ali i ostaviti ih na za to predviđenim mjestima/punktovima.
Ovogodišnji Weekend dovodi više od 150 predavača i panelista, a kroz tri dana preko 5000 sudionika iz svih zemalja regije moći će uživati u bogatom festivalskom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana. Novitet je i Weekend Masterclass koji u najprestižnijem hrvatskom hotelu, Grand Park Hotelu Rovinj dovodi legendarnog čelnika Tag Heuera i HublotaJean-Claude Bivera koji će u četvrtak, 19. rujna u 11 sati otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala. Koje nas aktualne medijske teme te zanimljivi predavači i stručnjaci očekuju na ovogodišnjem Weekendu možete pronaći u detaljnom programu na službenoj stranici festivala.
Nakon velike regionalne turneje 'Dobrodošao u klub', koju je vidjelo preko 250 tisuća ljudi i koja se mogla svrstati uz bok velikim svjetskim turnejama,...
Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regiji dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene obiteljske društvene igre Monopoly.
Novo izdanje Weekend Media Festivala, najznačajnijeg okupljanja medijske i marketinške industrije u regiji, polako je već u završnoj fazi, a gosti festivala imali su...
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.