Trendovi

20. sezona Cro A Portera

Vrhunski modni događaj u tri tjedna programa u listopadu obilježava obljetnicu.
Jubilarna dvadeseta sezona donosi novo izdanje Cro A Porter-a, projekta koji je započeo priču o hrvatskoj modi, iznjedrio mnoga imena domaćeg modnog dizajna, postavio standarde koje nitko do sada nije uspio dostići, a što je najvažnije, ostao jednako aktualan, svjež, inovativan i progresivan. Cro A Porter je sinonim za vrhunski modni doživljaj, ali i prvorazredni medijski spektakl, a organizatori će se potruditi da i ovog puta zadovolje sve ukuse u čak tri tjedna aktivnosti, kojima će dostojno obilježiti svoju obljetnicu.

29. rujna
u Muzeju Marton, svojih prvih deset godina tako obilježava i Boris Pavlin, sinonim za žensku eleganciju i svečani izgled bez premca. Njegove će kreacije posjetitelji moći razgledati u postavi muzeja. 1. listopada rezerviran je za XD Kseniju Vrbanić i Hrvatski prirodoslovni muzej u zanimljivoj kolaboraciji koja će ostati u postavi muzeja čak sljedećih šest mjeseci.

Od 5. do 6. listopada Avangard Cro A Porter@Lauba, galerijski prostor koji je mnoge ostavio bez daha već prošle sezone, donosi sjajna nova dizajnerska rješenja kreme domaće modne scene, Dioralop Andreje Bistričić i Maje Merlić, Madame Demode i Tamare Bombardelli, Tomislava Bahorića, Etne Maar, Olivera Julara, Renate Svetić, Jelene Aleksić te nove kolekcije s kojom se u New Yorku predstavila sjajna Ivona Martinko.



Od 18. do 20. listopada Westgate Shopping City izdanje Cro A Portera donosi standardnu postavu najboljeg od domaće mode, počevši od sjajnog i hvaljenog MAK-a, Tea Perića i Nede Makjanić Kunić, Linea Exclusive, Monike Sablić, Hippy Gardena, Anamarije Asanović, Sonje Lamut, Lokomotive by Luka, Jet Lag Jasmine Arnautović i Maje Virgej Novak do neponovljivih Borne & Fils, Elfsa te rapsodije Matije Vuice i Zigmana.

Slučajnost ili igra sudbine, no ovosezonski projekt kojim Cro A Porter slavi svoju desetu godinu, odvija se u vrijeme kada cijeli svijet s iščekivanjem čeka trenutak koji su predvidjeli kalendari drevnih civilizacija, a govori o završetku jednog i početku novog doba. O tome govori i ovosezonska kampanja projekta radnog naslova Faith.

Faith ili nada, svijetlo je koje se nikada ne smije ugasiti, nada je ono što će nas izvesti na pravi put, pomoći da preživimo svaku nedaću i vjerujemo u nove početke i sretne završetke. Majstorski potpis  Mladena Šarića još jednom je postavio estetsku ljestvicu nedostižno visoko te kreirao fotografiju koja će dostojno obilježiti prvih dvadeset sezona.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Fashion report

Dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama...

Zanimljivosti

Zahvaljujući inovativnom partnerstvu između održivog modnog brenda Krie Designa i projekta Provir, ribarske mreže postale su naš saveznik u borbi protiv zagađenja mora i...

Zanimljivosti

Bez obzira radi li se o slabovidnosti, zaštiti od plavog svjetla ili pak sunca, naočale su dio svakodnevnog života, one su modni dodatak i...

Trendovi

Još jedna uspješna suradnja dizajnerice Ingrid Rojc i Sanje Kljajić koje su udružile svoje snage i napravile mušku kolekciju odjeće i nakita.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version