Događanja

BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju

BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma.

Modna manifestacija BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju koja najavljuje još jedno vrhunsko modno izdanje. Osnovna filozofija tjedna mode koji predstavlja najbolje od domaćeg dizajna, savršeno je utjelovljena u kampanji kreativnog tima FASHION.HR-a. Fotografiju potpisuje poznati modni fotograf Franjo Matković, a stajling Ana Nikačević. Propitkujući suvremeno doba u kojem je moda pod pritiskom globalnih tendencija sve manje unikatna, a sve više unificirana i jednolična, kreativni tim FASHION.HR-a osmislio je kampanju koja afirmira upravo raznolikost te  individualni pristup modi u cjelini.

Danas je više nego ikad u trendu biti svoj, originalan i poseban. U vremenu masovnih medija, unificirane kulture odijevanja i lako dostupnih informacija, dizajnerski komadi i kolekcije koje možemo vidjeti na pisti BIPA FASHION.HR-a, često su bile generator svježih, ali i hrabrih ideja. Ovaj projekt  koji prezentira rad etabliranih dizajnerskih  imena ali i sjajnih mladih  talenata na najvišem nivou, zaista nudi jedinstvenu i raznoliku modnu filozofiju. Upravo to smo ispričali kroz ovu kampanju“, kazao je fotograf Franjo Matković.

BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma. U pet uzbudljivih modnih dana predstavit će se etablirana dizajnerska imena: eNVy room, Ivica Skoko, Ivica Klarić, ELFS, Robert Sever, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Felja, ali i mlade nade modne scene koji će u sklopu petodnevnog programa predstaviti svoje modne vizije: Hedra design by Ana Jagić, Ana Bogdan, Aman, Coded Edge, Morana Krklec, Obekei, Gala Marija Vrbanić.

Službeni make-up sponzor BIPA FASHION.HR-a ove sezone je Maybelline New York – idealan partner zbog inovativnog, kreativnog i pristupačnog izričaja, dok je za make up u kampanji kao i na tjednu mode zadužen vodeći make-up artist Saša Joković. Za frizure manekenki u kampanji i na pisti zadužen je službeni sponzor Kevin Murphy na čelu s kreativnom direktoricom Katicom Topčić.

Zagreb će od 15. do 19. ožujka živjeti u znaku BIPA FASHION.HR-a koji svake sezone okuplja najpoznatija modna imena te predstavlja najbolje od hrvatskog modnog dizajna. Svake sezone FASHION.HR prati više od 200 akreditiranih novinara s više od 700 medijskih objava u nacionalnim i regionalnim medijima

Ne propustite

Zanimljivosti

Bez obzira radi li se o slabovidnosti, zaštiti od plavog svjetla ili pak sunca, naočale su dio svakodnevnog života, one su modni dodatak i...

Darivanje

Još jedna uspješna suradnja dizajnerice Ingrid Rojc i Sanje Kljajić koje su udružile svoje snage i napravile mušku kolekciju odjeće i nakita.

Trendovi

Crocs Classic Clog je najpoznatiji model koji i dalje dominira Crocs scenom, ali ove godine možete ga vidjeti u prekrasnom geometrijskom izgledu.

Zanimljivosti

HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog rođendana i postojanja na hrvatskom tržištu!

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version