Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Događanja

BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju

BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma.

Modna manifestacija BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju koja najavljuje još jedno vrhunsko modno izdanje. Osnovna filozofija tjedna mode koji predstavlja najbolje od domaćeg dizajna, savršeno je utjelovljena u kampanji kreativnog tima FASHION.HR-a. Fotografiju potpisuje poznati modni fotograf Franjo Matković, a stajling Ana Nikačević. Propitkujući suvremeno doba u kojem je moda pod pritiskom globalnih tendencija sve manje unikatna, a sve više unificirana i jednolična, kreativni tim FASHION.HR-a osmislio je kampanju koja afirmira upravo raznolikost te  individualni pristup modi u cjelini.

Danas je više nego ikad u trendu biti svoj, originalan i poseban. U vremenu masovnih medija, unificirane kulture odijevanja i lako dostupnih informacija, dizajnerski komadi i kolekcije koje možemo vidjeti na pisti BIPA FASHION.HR-a, često su bile generator svježih, ali i hrabrih ideja. Ovaj projekt  koji prezentira rad etabliranih dizajnerskih  imena ali i sjajnih mladih  talenata na najvišem nivou, zaista nudi jedinstvenu i raznoliku modnu filozofiju. Upravo to smo ispričali kroz ovu kampanju“, kazao je fotograf Franjo Matković.

page

BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma. U pet uzbudljivih modnih dana predstavit će se etablirana dizajnerska imena: eNVy room, Ivica Skoko, Ivica Klarić, ELFS, Robert Sever, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Felja, ali i mlade nade modne scene koji će u sklopu petodnevnog programa predstaviti svoje modne vizije: Hedra design by Ana Jagić, Ana Bogdan, Aman, Coded Edge, Morana Krklec, Obekei, Gala Marija Vrbanić.

Službeni make-up sponzor BIPA FASHION.HR-a ove sezone je Maybelline New York – idealan partner zbog inovativnog, kreativnog i pristupačnog izričaja, dok je za make up u kampanji kao i na tjednu mode zadužen vodeći make-up artist Saša Joković. Za frizure manekenki u kampanji i na pisti zadužen je službeni sponzor Kevin Murphy na čelu s kreativnom direktoricom Katicom Topčić.

Zagreb će od 15. do 19. ožujka živjeti u znaku BIPA FASHION.HR-a koji svake sezone okuplja najpoznatija modna imena te predstavlja najbolje od hrvatskog modnog dizajna. Svake sezone FASHION.HR prati više od 200 akreditiranih novinara s više od 700 medijskih objava u nacionalnim i regionalnim medijima

Ne propustite

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Fashion report

Dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama...

Zanimljivosti

Zahvaljujući inovativnom partnerstvu između održivog modnog brenda Krie Designa i projekta Provir, ribarske mreže postale su naš saveznik u borbi protiv zagađenja mora i...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.