Trendovi

Humanitarna akcija otvorila WFW

Velikom akcijom „Dom daleko od doma", započeo je ovogodišnji Wella Fashion Week.
Ova humanitarna akcija je namijenjena za gradnju humanitarne kuće za smještaj roditelja koji žive izvan Zagreba, a čija djeca prolaze mukotrpno i dugotrajno bolničko liječenje.

Moda srcem Leonarde Boban

– Kolekciju koju sam predstavila, u cjelosti sam namijenila ovoj humanitarnoj akciji. Modeli su bili ponuđeni na dražbi, čiji prihod od prodaje ide za udrugu, rekla je za She.hr kreatorica Leonarda Boban, koja je otvorila Fashion Week.

Iako je Boban pokazala da ima veliko srce, mora se priznati da je većina okupljenih zakazala. Doduše, neke kreacije postigle su dobru cijenu, ali se očekivalo puno više interesa za cijelu akciju.

Leonardina kolekcija je obilovala prepoznatljivim „vintage“ modelima stila koji su bili upotpunjeni razigranim i modernim torbicama oko pasa. Pistom su se prošetale ženstvene cvjetne haljine, kompletići pastelnih tonova, kratke haljinice sa sakoima i jaknicama.

Jednostavnost u prvom planu

Ovog puta izostalo je Leonardino prepoznatljivo šarenilo boja i uzoraka. Umjesto toga, dominirale su uglavnom dvobojne kombinacije.

– Htjela sam malo nosivije modele, prilagođene današnjoj prigodi. Također sam kombinirala malo kolekcije jesen-zima s nadolazećom ljetnom, dodala je Leonarda.

– Iako je kolekcija obećavala, na trenutke se gubila u pojedinim modelima koji se nisu nikako uklapali u tematiku kolekcije. Previše različitih materijala rezultiralo je neskladom pojedine kombinacije“, mišljenja je arhitektica i ljubiteljica mode Dragana (34) iz Zagreba, koja je pogledala Leonardinu novu reviju. Dodala je, da je navikla na najbolje od Leonarde, te se nada, kako će iduća kolekcija biti bolja.

S druge strane, posjetiteljica na otvorenju Fashion Weeka, Ana (29) iz Zagreba smatra da je kolekcija razigrana i romantična.

– To je Leonardin prepoznatljiv stil i izričaj. Žene vole njene kreacije. Zasigurno su mnoge na otvorenju uživale noseći njenu haljinu ili staviti otkačenu ogrlicu. A prodati kolekciju na kraju je ipak najvažnije, zaključila je Ana.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Fashion report

Dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama...

Zanimljivosti

Zahvaljujući inovativnom partnerstvu između održivog modnog brenda Krie Designa i projekta Provir, ribarske mreže postale su naš saveznik u borbi protiv zagađenja mora i...

Zanimljivosti

Bez obzira radi li se o slabovidnosti, zaštiti od plavog svjetla ili pak sunca, naočale su dio svakodnevnog života, one su modni dodatak i...

Trendovi

Još jedna uspješna suradnja dizajnerice Ingrid Rojc i Sanje Kljajić koje su udružile svoje snage i napravile mušku kolekciju odjeće i nakita.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version