Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Humanitarna akcija otvorila WFW

Velikom akcijom „Dom daleko od doma", započeo je ovogodišnji Wella Fashion Week.

Ova humanitarna akcija je namijenjena za gradnju humanitarne kuće za smještaj roditelja koji žive izvan Zagreba, a čija djeca prolaze mukotrpno i dugotrajno bolničko liječenje.

Moda srcem Leonarde Boban

– Kolekciju koju sam predstavila, u cjelosti sam namijenila ovoj humanitarnoj akciji. Modeli su bili ponuđeni na dražbi, čiji prihod od prodaje ide za udrugu, rekla je za She.hr kreatorica Leonarda Boban, koja je otvorila Fashion Week.

Iako je Boban pokazala da ima veliko srce, mora se priznati da je većina okupljenih zakazala. Doduše, neke kreacije postigle su dobru cijenu, ali se očekivalo puno više interesa za cijelu akciju.

Leonardina kolekcija je obilovala prepoznatljivim „vintage“ modelima stila koji su bili upotpunjeni razigranim i modernim torbicama oko pasa. Pistom su se prošetale ženstvene cvjetne haljine, kompletići pastelnih tonova, kratke haljinice sa sakoima i jaknicama.

Jednostavnost u prvom planu

Ovog puta izostalo je Leonardino prepoznatljivo šarenilo boja i uzoraka. Umjesto toga, dominirale su uglavnom dvobojne kombinacije.

– Htjela sam malo nosivije modele, prilagođene današnjoj prigodi. Također sam kombinirala malo kolekcije jesen-zima s nadolazećom ljetnom, dodala je Leonarda.

– Iako je kolekcija obećavala, na trenutke se gubila u pojedinim modelima koji se nisu nikako uklapali u tematiku kolekcije. Previše različitih materijala rezultiralo je neskladom pojedine kombinacije“, mišljenja je arhitektica i ljubiteljica mode Dragana (34) iz Zagreba, koja je pogledala Leonardinu novu reviju. Dodala je, da je navikla na najbolje od Leonarde, te se nada, kako će iduća kolekcija biti bolja.

S druge strane, posjetiteljica na otvorenju Fashion Weeka, Ana (29) iz Zagreba smatra da je kolekcija razigrana i romantična.

– To je Leonardin prepoznatljiv stil i izričaj. Žene vole njene kreacije. Zasigurno su mnoge na otvorenju uživale noseći njenu haljinu ili staviti otkačenu ogrlicu. A prodati kolekciju na kraju je ipak najvažnije, zaključila je Ana.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.