Marketinška komunikacija proces je prenošenja informacija, ideja i emocija od pošiljatelja do primatelja putem medija a radi postizanja određenih efekata. U redu, to je definicija, ali što s tim? Vaš je zadatak uspješno uvjeravanje, informiranje, podsjećanje ili motiviranje potrošača i korisnika, na dnevnoj bazi.
U kriznim uvjetima poslovanja uspješno obavljanje tih zadataka sve je zahtjevnije. Tržište karakterizira velika brzina promjena, konkurencija, površnost, nepravda i osjećaj nesigurnosti.
Filaksova radionica “Integrirana marketinška komunikacija” trebala bi koristiti svima koji kreiraju marketinšku strategiju i taktiku i brinu se o prezentaciji proizvoda i usluga na tržištu. Seminar će se održati 18. studenog 2009. godine u Zagrebu, a detaljnije informacije možete naći
ovdje.
Dosljednost komunikacije kao ključ
Kupci i klijenti sve su zahtjevniji i mijenjaju se sa svakom novom kupnjom. Lojalnost jednom brendu stvar je prošlosti. Potrošači, svjesni svoje moći, ali i izbora na tržištu, žele probati sve.
– Važno je obuhvatiti sve oblike integrirane marketinške komunikacije kako bi tvrtka dosljedno komunicirala s potrošačima odnosno korisnicima. Uspješne tvrtke karakterizira fleksibilnost, kreativnost i dinamika u komunikaciji – objašnjava direktorica Filaksa mr. sc. Elvira Mlivić Budeš.
Brže, više, jače
Nove generacije klijenata predstavljaju velik izazov. Djeca danas obavljaju 5,4 stvari odjednom, a odrasli manje od dvije. Odluka o kupnji brenda donese se u 2,6 sekundi. Konkurencija se utrostručila u posljednjih deset godina. Životni vijek proizvoda u zadnjih deset godina smanjio se za 70 posto. Više od 60 posto ulaganja u brend odražava se na iduće godine. Prosječna osoba čuje više od 300 poruka dnevno.
Pitanja je mnogo, izazova još i više, a bitka za klijente vodi se svakodnevno. Možda vam baš Filaksov seminar pomogne da postanete uočljiviji od konkurencije!
You must be logged in to post a comment Login