Moda

Marc Jacobs odabrao modele s Instagrama

Kampanja održana u virtualnom svijetu

Popularni dizajner Marc Jacobs početkom ove godine objavio je casting za zaštitno lice reklamne kampanje Marc by Marc Jacobs koja je održana u virtualnom svijetu, točnije društvenoj mreži Instagram. Danas, nekoliko mjeseci kasnije, kampanja je ugledala svjetlo dana, a mi vam donosimo sretnike koji imaju priliku surađivati s planetarno popularnim dizajnerom.

Pred objektiv slavnog Davida Simsa, pobjednike je odvela samo jedna fotografija s hashtagom #CastMeMarc, a sve ostalo je povijest.

" alt="">

Stilistički dio odradila je Jacobsova bliska suradnica Katie Grand kojoj se dotični projekt od samog početka činio kao odlična ideja. ‘Željeli smo da vizuali vrište mladenačkom energijom… da oslikavaju duh u kojem je i kolekcija napravljena – željeli smo da bude druga kolekcija, a ne samo linija.’, izjavio je Jacobs.

Inače, kolekciju Marc by Marc Jacobs za jesen/zimu potpisuju dizajnerice Katie Hillier i Luelle Bartley kojima je Marc Jacobs prepustio vođenje sestrinskog brenda popularne modne kuće Marc Jacobs.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Zanimljivosti

Zahvaljujući inovativnom partnerstvu između održivog modnog brenda Krie Designa i projekta Provir, ribarske mreže postale su naš saveznik u borbi protiv zagađenja mora i...

Zanimljivosti

Bez obzira radi li se o slabovidnosti, zaštiti od plavog svjetla ili pak sunca, naočale su dio svakodnevnog života, one su modni dodatak i...

Darivanje

Još jedna uspješna suradnja dizajnerice Ingrid Rojc i Sanje Kljajić koje su udružile svoje snage i napravile mušku kolekciju odjeće i nakita.

Trendovi

Crocs Classic Clog je najpoznatiji model koji i dalje dominira Crocs scenom, ali ove godine možete ga vidjeti u prekrasnom geometrijskom izgledu.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version