Marc Jacobs odabrao modele s Instagrama

Popularni dizajner Marc Jacobs početkom ove godine objavio je casting za zaštitno lice reklamne kampanje Marc by Marc Jacobs koja je održana u virtualnom svijetu, točnije društvenoj mreži Instagram. Danas, nekoliko mjeseci kasnije, kampanja je ugledala svjetlo dana, a mi vam donosimo sretnike koji imaju priliku surađivati s planetarno popularnim dizajnerom.

Pred objektiv slavnog Davida Simsa, pobjednike je odvela samo jedna fotografija s hashtagom #CastMeMarc, a sve ostalo je povijest.

Stilistički dio odradila je Jacobsova bliska suradnica Katie Grand kojoj se dotični projekt od samog početka činio kao odlična ideja. ‘Željeli smo da vizuali vrište mladenačkom energijom… da oslikavaju duh u kojem je i kolekcija napravljena – željeli smo da bude druga kolekcija, a ne samo linija.’, izjavio je Jacobs.

Inače, kolekciju Marc by Marc Jacobs za jesen/zimu potpisuju dizajnerice Katie Hillier i Luelle Bartley kojima je Marc Jacobs prepustio vođenje sestrinskog brenda popularne modne kuće Marc Jacobs.