Događanja

Slika žene u medijima

Mediji i oglašivačka industrija desetljećima provode diktat ljepote.
Ženama nameću nerealne ideale ljepote. Savršeno lijepa žena i njeni fizički atributi kao što su grudi ili stražnjica nemilosrdno se koriste u oglašivačkoj industriji kao "meso" za prodaju gotovo svakog proizvoda.

Krilatica "sex sells" obilno se primjenjuje pri stvaranju oglasa a glavnu ulogu u takvom pristupu nerijetko ima – savršeno oblikovana žena. Naravno, takve žene ne hodaju ulicama.

Takve žene nisu ničije susjede, nisu ničije kolegice, nisu ničije sestre. To su pretjeralno idealizirane i stilizirane slike žena koje se koriste u oglašivačkoj industriji kao oružje za što bolju prodaju određenog proizvoda ili usluga.

A šta je sa stvarnom slikom žene? Nadmoćna prisutnost imidža pretjerano mršave žene upućuje da su tijela normalnih žena u medijiima postala nevidljiva..

Dr. Jean Kilbourne medijska je aktivistica internacionalno poznata po svom radu upravo na ovom području. Vrsni i renomirani predavač, autor nekoliko nagrađivanih dokumentarnih filmova koji su nastali kao logičan nastavak njezinih predavanja (Killing Us Softly: Advertising’s Image of Women, Still Killing Us Softly, Killing Us Softly 3), a isječak iz filma Killing Us Softly 3 pogledajte ovdje.



You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Savjeti i preporuke

Dobra je vijest da ne morate ići na tretmane kako bi dobili masažu lica jer ju možete napraviti i sami, a masaža lica je...

Savjeti i preporuke

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen.

Beauty report

Osim što proljeće donosi laganije i vedrije outfite, cvjetne parfeme i općenito vedrije raspoloženje, proljeće nas tjera i na promjenu frizura.

Darivanje

Eucerin Hydro Protect fluid za zaštitu lica od sunca SPF 50+ prikladan je za svakodnevnu upotrebu.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version