Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Događanja

Slika žene u medijima

Mediji i oglašivačka industrija desetljećima provode diktat ljepote.

Ženama nameću nerealne ideale ljepote. Savršeno lijepa žena i njeni fizički atributi kao što su grudi ili stražnjica nemilosrdno se koriste u oglašivačkoj industriji kao "meso" za prodaju gotovo svakog proizvoda.

Krilatica "sex sells" obilno se primjenjuje pri stvaranju oglasa a glavnu ulogu u takvom pristupu nerijetko ima – savršeno oblikovana žena. Naravno, takve žene ne hodaju ulicama.

Takve žene nisu ničije susjede, nisu ničije kolegice, nisu ničije sestre. To su pretjeralno idealizirane i stilizirane slike žena koje se koriste u oglašivačkoj industriji kao oružje za što bolju prodaju određenog proizvoda ili usluga.

A šta je sa stvarnom slikom žene? Nadmoćna prisutnost imidža pretjerano mršave žene upućuje da su tijela normalnih žena u medijiima postala nevidljiva..

Dr. Jean Kilbourne medijska je aktivistica internacionalno poznata po svom radu upravo na ovom području. Vrsni i renomirani predavač, autor nekoliko nagrađivanih dokumentarnih filmova koji su nastali kao logičan nastavak njezinih predavanja (Killing Us Softly: Advertising’s Image of Women, Still Killing Us Softly, Killing Us Softly 3), a isječak iz filma Killing Us Softly 3 pogledajte ovdje.



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Beauty report

Pripremite se za putovanje u otkrivanje budućnosti ljepote uz FOREO.

Beauty report

Elizabeth Arden nastavlja put inovacija sa sljedećom generacijom retinola i lansiranjem Retinol + HPR Rapid Skin Renewing Water Cream.

Beauty report

Svaki sastojak Dnevne kreme s marelicom promiče zdravlje i vitalnost kože.

Beauty report

U wellnessu ''Life'' vodičkog hotela Olympia tijekom cijele godine možete isprobati Germaine de Capuccini Timexpert Hydraluronic profesionalni tretman za dubinsku hidrataciju kože lica.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.