Trendovi

Teresa Palmer je novo lice za Artistry

Australska glumica predstavlja proizvode za njegu kože i dekorativnu kozmetiku.
Amwayeva ekskluzivna kozmetička robna marka Artistry objavila je početak partnerstva s glumicom Teresom Palmer koja je postala novo zaštitno lice njihovih proizvoda za njegu kože i dekorativnu kozmetiku. Australska glumica je odabrana zbog karizme, glumačkih postignuća te osobina među kojima se ističu snaga i gracioznost – atributi koje i Artistry dijeli s svojom globalnom mrežom distributera.

Teresa Palmer, koja je u studenom 2011. krasila naslovnicu časopisa WHO pod naslovom Najseksi ljudi, najpoznatija je po svojoj ulozi u hit filmu Ja sam broj 4 u kojem glumi s Alexom Pettyferom. Glumila je i u Čarobnjakovom učeniku s Nicolasom Cageom, Pričama za laku noć s Adamom Sandlerom te u filmu Odvedi me kući večeras s Topherom Graceom. Njezin najnoviji film Da si barem ovdje bit će premijerno prikazan na Sundance Film Festivalu, a ove godine gledat ćemo je i u filmu AWOL s Liamom Hemsworthom te u Toplim tijelima s Nicholasom Houltom.



"Oduševljena sam što imam priliku raditi s markom Artistry koja ženama diljem svijeta pruža neovisnost i to s proizvodima koji nam pomažu da izgledamo dobro i osjećamo se dobro", izjavila je Teresa Palmer.

Odluka o povezivanju Artistryja s poznatom osobom obilježava njihov razvoj kao globalnog konkurenta među kozmetičkim markama s poboljšanim, ljepšim pakiranjem i novim kolekcijama proizvoda s naglaskom na inovativnost i rezultate. Svi proizvodi posebno su dizajnirani da udovolje jedinstvenim potrebama njege kože različitih rasa diljem svijeta.

"Teresu Palmer krasi bezvremenska ljepota i nevjerojatna fotogeničnost – kamera je naprosto obožava", izjavila je Maud Pansing, Amwayeva podpredsjenica odjela Global Beauty. "Ona je prva karika u nizu noviteta koje mislimo uvesti u Artistry. Naš cilj je potaknuti potrošače na otkrivanje Artistryja, želimo ih privući prekrasnim licem, otmjenim pakiranjem i što je najvažnije vrhunskim proizvodima za njegu kože".

" alt="">

"Artistry je najveća tajna kozmetičke industrije", izjavila je Candace Matthews, voditeljica ureda za marketing u Amwayu. "Naša odluka za ponovnim uvođenjem branda dolazi u vrijeme prave evolucije – kada se mijenjaju modeli maloprodaje, a prenošenje informacija usmenim putem iznimno je ključno za razvoj kozmetičke marke. Amway je izgradio model komunikacije s potrošačima puno prije digitalnog doba, a Artistry je marka čije je vrijeme stiglo".

Prvo globalno pojavljivanje Terese Palmer kao zaštitnog lica marke Artistry bit će u sklopu jesenske kolekcije za 2012. godinu pod nazivom Escape to Paradise. Sjevernoameričko pojavljivanje zakazano je za 2013. godinu.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Darivanje

Eucerin Hydro Protect fluid za zaštitu lica od sunca SPF 50+ prikladan je za svakodnevnu upotrebu.

Trendovi

Ako dosada niste čuli za KALLOS, sigurni smo da ćete sada zapamtiti jer vjerujemo da uskoro neće postojati žena (ili muškarac) koji neće poželjeti...

Darivanje

Unutar prve dermatološke i certificirane organske linije brenda A-Derma nalazi se HYALU serum 3u1 –snažno učinkovit serum s ultra brzim djelovanjem.

Beauty report

Vjerujemo kako će MOMMY kolekcija olakšati izbor kozmetičkih proizvoda svim budućim majkama i dojiljama koje traže učinkovite, ali sigurne i neškodljive proizvode, provjerenih prirodnih...

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version