Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Teresa Palmer je novo lice za Artistry

Australska glumica predstavlja proizvode za njegu kože i dekorativnu kozmetiku.

Amwayeva ekskluzivna kozmetička robna marka Artistry objavila je početak partnerstva s glumicom Teresom Palmer koja je postala novo zaštitno lice njihovih proizvoda za njegu kože i dekorativnu kozmetiku. Australska glumica je odabrana zbog karizme, glumačkih postignuća te osobina među kojima se ističu snaga i gracioznost – atributi koje i Artistry dijeli s svojom globalnom mrežom distributera.

Teresa Palmer, koja je u studenom 2011. krasila naslovnicu časopisa WHO pod naslovom Najseksi ljudi, najpoznatija je po svojoj ulozi u hit filmu Ja sam broj 4 u kojem glumi s Alexom Pettyferom. Glumila je i u Čarobnjakovom učeniku s Nicolasom Cageom, Pričama za laku noć s Adamom Sandlerom te u filmu Odvedi me kući večeras s Topherom Graceom. Njezin najnoviji film Da si barem ovdje bit će premijerno prikazan na Sundance Film Festivalu, a ove godine gledat ćemo je i u filmu AWOL s Liamom Hemsworthom te u Toplim tijelima s Nicholasom Houltom.



"Oduševljena sam što imam priliku raditi s markom Artistry koja ženama diljem svijeta pruža neovisnost i to s proizvodima koji nam pomažu da izgledamo dobro i osjećamo se dobro", izjavila je Teresa Palmer.

Odluka o povezivanju Artistryja s poznatom osobom obilježava njihov razvoj kao globalnog konkurenta među kozmetičkim markama s poboljšanim, ljepšim pakiranjem i novim kolekcijama proizvoda s naglaskom na inovativnost i rezultate. Svi proizvodi posebno su dizajnirani da udovolje jedinstvenim potrebama njege kože različitih rasa diljem svijeta.

"Teresu Palmer krasi bezvremenska ljepota i nevjerojatna fotogeničnost – kamera je naprosto obožava", izjavila je Maud Pansing, Amwayeva podpredsjenica odjela Global Beauty. "Ona je prva karika u nizu noviteta koje mislimo uvesti u Artistry. Naš cilj je potaknuti potrošače na otkrivanje Artistryja, želimo ih privući prekrasnim licem, otmjenim pakiranjem i što je najvažnije vrhunskim proizvodima za njegu kože".



"Artistry je najveća tajna kozmetičke industrije", izjavila je Candace Matthews, voditeljica ureda za marketing u Amwayu. "Naša odluka za ponovnim uvođenjem branda dolazi u vrijeme prave evolucije – kada se mijenjaju modeli maloprodaje, a prenošenje informacija usmenim putem iznimno je ključno za razvoj kozmetičke marke. Amway je izgradio model komunikacije s potrošačima puno prije digitalnog doba, a Artistry je marka čije je vrijeme stiglo".

Prvo globalno pojavljivanje Terese Palmer kao zaštitnog lica marke Artistry bit će u sklopu jesenske kolekcije za 2012. godinu pod nazivom Escape to Paradise. Sjevernoameričko pojavljivanje zakazano je za 2013. godinu.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Trendovi

Dok ubrzano hitamo prema ljetnim mjesecima i svim izazovima koje nosi izlaganje suncu i toplini, upravo sada je idealno vrijeme za brigu o zdravlju...

Beauty report

Celulit je zdravstveni i estetski problem koji se pojavljuje kao posljedica nezdravog načina života i više od 90% žena susreće se s njim tijekom...

Darivanje

Upoznajte se s novom mirisnom linijom - L’Erbolario Girasole, koja će osvojiti vaše srce svojim cvjetnim, citrusnim i vodenim notama.

Beauty report

Svi znamo kako je ponekad teško pronaći beauty salon koji ima slobodan termin upravo kada nama to odgovara – tome doskače FOREO, svjetski skin-tech...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.