Trendovi

Urbana i ulična moda

Bread and Butter Barcelona – vodeći sajam urbane i ulične mode.
Trodnevnom modnom manifestacijom Barcelona je od 21. do 23. siječnja još jednom bila središte svjetskih modnih trendova, barem kada je "street" i urbana odjeća u pitanju.

Kultura i filozofija svake robne marke

Koncept "Sajma odabranih brendova" kako se još naziva, jedinstven je po tome što se za razliku od sličnih modnih događaja ovdje sudionici predstavljaju kroz kulturu i filozofiju svoje modne marke.

Sjedinjujući dizajnersku inspiraciju i business u jedinstven modni proizvod, ovo modno događanje od velike je važnosti za promicanje brendova, modnih linija i dizajnera s područja jeansa, sportske odjeće, ulične mode, funkcionalne odjeće te svakodnevne odjeće.

Prvi sajam "Bread and Butter" održan je 2001. godine, a do danas je postao jedan od značajnijih modnih događanja ovoga tipa u svijetu.

Djelujući kroz princip "Fun & Profit" i ovoga je puta "Bread And Butter" Barcelona ponudio niz zanimljivosti kroz bogat program koji uključuje izložbe, edukaciju, natjecanja i atraktivne zabave.

"United Nations of Bread and Butter"

O važnosti sajma dostatno govori i podatak kako je gotovo sto tisuća posjetitelja iz više od stotinu zemalja posjetilo ovu manifestaciju, uključujući mnoge modne novinare i kritičare, što je u cijelosti opravdavalo njegov moto „United nations of Bread and Butter“.

Na ovogodišnjem, 16. po redu Bread & Butter sajmu, predstavljeno je više od osam stotina modnih brendova poput Replaya, Campera, Day Birger et Mikkelsena, Juicy Couturea, G-stara, Pepe jeansa, Tommy Hillfigera, Calvin Kleina, Take Two, Levi’sa, i mnogih drugih.

G-Starovoj reviji nazočili su i čelnici Transport footweara, zastupnika G-Star Raw Footweara za Hrvatsku.

Obuća sa sajma iduće jeseni u Hrvatskoj

"Ovogodišnji Bread&Butter ponovno je okupio ogroman broj posjetitelja i vodećih svjetskih brendova. Sva modna krema okupila se na jednom mjestu – razmjenjuju se iskustva i prate noviteti, a na svakom koraku se nešto događa, poput revija, izložbi, partyja, seminara i posebnih buvljaka, izjavila je za She.hr direktorica marketinga i prodaje Transport footweara", Brigita Kuhar Budić, koja je popratila velik broj revija ovosezonskog sajma.

Dodala je, da su i ove godine najveći interes izazvale revije, osobito ona G-Stara, te je najavila, da će njihove modele moći ponuditi hrvatskim kupcima već iduće jeseni.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Fashion report

Dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama...

Zanimljivosti

Zahvaljujući inovativnom partnerstvu između održivog modnog brenda Krie Designa i projekta Provir, ribarske mreže postale su naš saveznik u borbi protiv zagađenja mora i...

Zanimljivosti

Bez obzira radi li se o slabovidnosti, zaštiti od plavog svjetla ili pak sunca, naočale su dio svakodnevnog života, one su modni dodatak i...

Trendovi

Još jedna uspješna suradnja dizajnerice Ingrid Rojc i Sanje Kljajić koje su udružile svoje snage i napravile mušku kolekciju odjeće i nakita.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version