Trodnevnom modnom manifestacijom Barcelona je od 21. do 23. siječnja još jednom bila središte svjetskih modnih trendova, barem kada je "street" i urbana odjeća u pitanju.
Kultura i filozofija svake robne marke
Koncept "Sajma odabranih brendova" kako se još naziva, jedinstven je po tome što se za razliku od sličnih modnih događaja ovdje sudionici predstavljaju kroz kulturu i filozofiju svoje modne marke.
Sjedinjujući dizajnersku inspiraciju i business u jedinstven modni proizvod, ovo modno događanje od velike je važnosti za promicanje brendova, modnih linija i dizajnera s područja jeansa, sportske odjeće, ulične mode, funkcionalne odjeće te svakodnevne odjeće.
Prvi sajam "Bread and Butter" održan je 2001. godine, a do danas je postao jedan od značajnijih modnih događanja ovoga tipa u svijetu.
Djelujući kroz princip "Fun & Profit" i ovoga je puta "Bread And Butter" Barcelona ponudio niz zanimljivosti kroz bogat program koji uključuje izložbe, edukaciju, natjecanja i atraktivne zabave.
"United Nations of Bread and Butter"
O važnosti sajma dostatno govori i podatak kako je gotovo sto tisuća posjetitelja iz više od stotinu zemalja posjetilo ovu manifestaciju, uključujući mnoge modne novinare i kritičare, što je u cijelosti opravdavalo njegov moto „United nations of Bread and Butter“.
Na ovogodišnjem, 16. po redu Bread & Butter sajmu, predstavljeno je više od osam stotina modnih brendova poput Replaya, Campera, Day Birger et Mikkelsena, Juicy Couturea, G-stara, Pepe jeansa, Tommy Hillfigera, Calvin Kleina, Take Two, Levi’sa, i mnogih drugih.
G-Starovoj reviji nazočili su i čelnici Transport footweara, zastupnika G-Star Raw Footweara za Hrvatsku.
Obuća sa sajma iduće jeseni u Hrvatskoj
"Ovogodišnji Bread&Butter ponovno je okupio ogroman broj posjetitelja i vodećih svjetskih brendova. Sva modna krema okupila se na jednom mjestu – razmjenjuju se iskustva i prate noviteti, a na svakom koraku se nešto događa, poput revija, izložbi, partyja, seminara i posebnih buvljaka, izjavila je za She.hr direktorica marketinga i prodaje Transport footweara", Brigita Kuhar Budić, koja je popratila velik broj revija ovosezonskog sajma.
Dodala je, da su i ove godine najveći interes izazvale revije, osobito ona G-Stara, te je najavila, da će njihove modele moći ponuditi hrvatskim kupcima već iduće jeseni.
Kultura i filozofija svake robne marke
Koncept "Sajma odabranih brendova" kako se još naziva, jedinstven je po tome što se za razliku od sličnih modnih događaja ovdje sudionici predstavljaju kroz kulturu i filozofiju svoje modne marke.
Sjedinjujući dizajnersku inspiraciju i business u jedinstven modni proizvod, ovo modno događanje od velike je važnosti za promicanje brendova, modnih linija i dizajnera s područja jeansa, sportske odjeće, ulične mode, funkcionalne odjeće te svakodnevne odjeće.
Prvi sajam "Bread and Butter" održan je 2001. godine, a do danas je postao jedan od značajnijih modnih događanja ovoga tipa u svijetu.
Djelujući kroz princip "Fun & Profit" i ovoga je puta "Bread And Butter" Barcelona ponudio niz zanimljivosti kroz bogat program koji uključuje izložbe, edukaciju, natjecanja i atraktivne zabave.
"United Nations of Bread and Butter"
O važnosti sajma dostatno govori i podatak kako je gotovo sto tisuća posjetitelja iz više od stotinu zemalja posjetilo ovu manifestaciju, uključujući mnoge modne novinare i kritičare, što je u cijelosti opravdavalo njegov moto „United nations of Bread and Butter“.
Na ovogodišnjem, 16. po redu Bread & Butter sajmu, predstavljeno je više od osam stotina modnih brendova poput Replaya, Campera, Day Birger et Mikkelsena, Juicy Couturea, G-stara, Pepe jeansa, Tommy Hillfigera, Calvin Kleina, Take Two, Levi’sa, i mnogih drugih.
G-Starovoj reviji nazočili su i čelnici Transport footweara, zastupnika G-Star Raw Footweara za Hrvatsku.
Obuća sa sajma iduće jeseni u Hrvatskoj
"Ovogodišnji Bread&Butter ponovno je okupio ogroman broj posjetitelja i vodećih svjetskih brendova. Sva modna krema okupila se na jednom mjestu – razmjenjuju se iskustva i prate noviteti, a na svakom koraku se nešto događa, poput revija, izložbi, partyja, seminara i posebnih buvljaka, izjavila je za She.hr direktorica marketinga i prodaje Transport footweara", Brigita Kuhar Budić, koja je popratila velik broj revija ovosezonskog sajma.
Dodala je, da su i ove godine najveći interes izazvale revije, osobito ona G-Stara, te je najavila, da će njihove modele moći ponuditi hrvatskim kupcima već iduće jeseni.
You must be logged in to post a comment Login