Iako još, neupitno, u "dječjim godinama" (uskoro slavi treći rođendan!), Weekend Media Festival može se pohvaliti zaista impresivnim brojkama – u prve dvije godine održavanja okupio je više od 5000 sudionika iz svih zemalja okruženja, najzanimljivija imena svijeta medija, marketinga i PR-a, a pratilo ga je i 500-tinjak domaćih i regionalnih novinara. Uvijek pod motom "Bolji, veći, zanimljiviji, zabavniji", ovogodišnji festival najavljuje prave "poslastice".
U Rovinj ovoga rujna (23.-25.9.2010.) dolaze: Pete Radovich, američki sportski producent hrvatskih korijena i dobitnik 18 Emmyja, Jon Williams, chief digital officer Gray EMEA-a i član žirija ovogodišnjeg Cannes Lions International Advertising Festivala te Andrew Keen, autor knjige "The Cult of the Amateur" i jedan od najvećih svjetskih kritičara Interneta.
Uvijek intrigantni paneli donijet će pak rasprave o jutarnjem radijskom programu, digitalizaciji televizije, fashion i teen medijima, ali i o mitskom, još neodgovorenom "Što klijenti zaista žele i očekuju od agencija?". A i zabava je zajamčena, tri velika partyja rasplesat će vas do ranih jutarnjih sati.
Weekend je mjesto koje ove godine ne smijete propustiti! Detaljnije o predavačima pročitajte ovdje.
Nakon velike regionalne turneje 'Dobrodošao u klub', koju je vidjelo preko 250 tisuća ljudi i koja se mogla svrstati uz bok velikim svjetskim turnejama,...
Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regiji dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene obiteljske društvene igre Monopoly.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
You must be logged in to post a comment Login