Društvene mreže postale su globalni komunikacijski fenomen, počevši od skromnih početaka sa SixDegrees.com društvenom mrežom, pa sve do Friendster, MySpace, Facebook, Twitter i svih onih koji su se između navedenih pojavljivale i nestajale s globalne komunikacijske scene i društvenog prostora. Društvene mreže postale su oblik svakodnevne privatne, ali i poslovne komunikacije.
Međutim, kad je dosta?
Vaše društvene mreže su samo za vas. I na njima i zbog njih biste se trebali osjećati dobro. Svi koji u vama izazivaju neke druge osjećaje – #unfollow, kaže Mel Robbins.
- Koristite ih da biste se motivirali. Ako vas netko deprimira – #unfollow!
- Pratite ljude koji vam omogućuju da se osjećate dobro u svojoj koži.
- Ako vam bilo tko ide na živce s količinom, oblikom ili temom objava – #unfollow!
- Ljudi koje pratite bi vas trebali inspirirati!
- Ako se zbog pojedinih korisničkih računa osjećate kao da ste zaglavili, prestanite ih pratiti! Konzumirajte sadržaj koji vas motivira, veseli… Prestanite pratiti slavne osobe koje samo pokazuju materijalno, ali ne pričaju puno o bilo čemu drugom.
- Ako vas bilo koji kreator sadržaja/brend ili prijatelj čini nedostatnim, prestanite ih pratiti. Budite svjesni vlastitih emocija nakon konzumiranja određenog sadržaja.
Prestanite pratiti sve one koji vas čine:
- Nesigurnima
- Nedostatnima
- Pod stresom
- Tužnima
- Zaglavljenima
- Zbog kojih se osjećate “usrano”