Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Ideal muške ljepote

Vraćaju li se 'pravi' muškarci?

Prošlo je više od 10 godina otkako je Hedi Slimane, tadašnji kreativni direktor Dior Hommea (sada je na toj poziciji Kris Van Assche) postavio temelje estetici koja je promijenila svijet mode. Hedi je tada tradicionalnog muževnog muškarca, koji je dominirao otkad je svijeta, poslao u prošlost, a na pijedestal instalirao mršavog i nježnog dečka. Novi ideal muške ljepote bio je rođen!

Cijelo jedno desetljeće, sezonu za sezonom, kampanju za kampanjom, industrija mode i ljepote robovala je mladolikom androgenom muškarcu. Samo su rijetke – uglavnom one kojima je tradicija zaštitni znak – modne kuće na svojim plakatima zadržale nemarne macho tipove.



“Sliku idealnog muškarca oduvijek je definirao posao kojim se on bavi“, kaže Joe Levy, urednik magazina Maxim. Estetiku kreira i ekonomska situacija, stoga sveopća recesija stvara idealan ambijent za povratak 'onog pravog', vremenom pregaženog i zaboravljenog muškarca, radnika i ratnika. Tako se dogodilo da je naslovnicu časopisa Vman, inače rezerviranu za profinjene dečke, nedavno osvojio 'bradati' američki glumac Josh Brolin. Nije nježan, nije mršav, nije mlad (42 su mu godine). A snimio ga je nitko drugi do Hedi Slimane. Znakovito!



“Ne želim da se ljudi dok čitaju GQ osjećaju kao da im je u ruci neki magazin za 16-godišnjake“, izjavio je za The New York Times Jim Nelson, urednik GQ-a, jednog od najpopularnijih magazina za mušku populaciju. “Na castinzima obično tražimo malo ozbiljnije modele, dečke s 'kojom godinom viška'. Trebaju nam manekeni koji se osjećaju kao muškarci“, dodaje Nelson.

Neke naznake nove/stare estetike definitivno su tu. Ipak, priča o odlasku mršavih i feminiziranih muškaraca sa suvremene pozornice neodoljivo podsjeća na već godinama aktualne rasprave o povratku ženskih oblina. Iz godine u godinu mediji pompozno najavljuju 'povratak sisa i prirodnog izgleda', tu tezu obično i ilustriraju ponekom revijom koja je prošla bez ozloglašenih mršavica ili reklamnom kampanjom u kojoj nam se umjesto kostiju nudi meso. No, prava revolucija nikako da se dogodi!

CroModa.com

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Fashion report

Dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama...

Zanimljivosti

Zahvaljujući inovativnom partnerstvu između održivog modnog brenda Krie Designa i projekta Provir, ribarske mreže postale su naš saveznik u borbi protiv zagađenja mora i...

Zanimljivosti

Bez obzira radi li se o slabovidnosti, zaštiti od plavog svjetla ili pak sunca, naočale su dio svakodnevnog života, one su modni dodatak i...

Darivanje

Još jedna uspješna suradnja dizajnerice Ingrid Rojc i Sanje Kljajić koje su udružile svoje snage i napravile mušku kolekciju odjeće i nakita.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.