Amwayeva ekskluzivna kozmetička robna marka Artistry objavila je početak partnerstva s glumicom Teresom Palmer koja je postala novo zaštitno lice njihovih proizvoda za njegu kože i dekorativnu kozmetiku. Australska glumica je odabrana zbog karizme, glumačkih postignuća te osobina među kojima se ističu snaga i gracioznost – atributi koje i Artistry dijeli s svojom globalnom mrežom distributera.
Teresa Palmer, koja je u studenom 2011. krasila naslovnicu časopisa WHO pod naslovom Najseksi ljudi, najpoznatija je po svojoj ulozi u hit filmu Ja sam broj 4 u kojem glumi s Alexom Pettyferom. Glumila je i u Čarobnjakovom učeniku s Nicolasom Cageom, Pričama za laku noć s Adamom Sandlerom te u filmu Odvedi me kući večeras s Topherom Graceom. Njezin najnoviji film Da si barem ovdje bit će premijerno prikazan na Sundance Film Festivalu, a ove godine gledat ćemo je i u filmu AWOL s Liamom Hemsworthom te u Toplim tijelima s Nicholasom Houltom.
"Oduševljena sam što imam priliku raditi s markom Artistry koja ženama diljem svijeta pruža neovisnost i to s proizvodima koji nam pomažu da izgledamo dobro i osjećamo se dobro", izjavila je Teresa Palmer.
Odluka o povezivanju Artistryja s poznatom osobom obilježava njihov razvoj kao globalnog konkurenta među kozmetičkim markama s poboljšanim, ljepšim pakiranjem i novim kolekcijama proizvoda s naglaskom na inovativnost i rezultate. Svi proizvodi posebno su dizajnirani da udovolje jedinstvenim potrebama njege kože različitih rasa diljem svijeta.
"Teresu Palmer krasi bezvremenska ljepota i nevjerojatna fotogeničnost – kamera je naprosto obožava", izjavila je Maud Pansing, Amwayeva podpredsjenica odjela Global Beauty. "Ona je prva karika u nizu noviteta koje mislimo uvesti u Artistry. Naš cilj je potaknuti potrošače na otkrivanje Artistryja, želimo ih privući prekrasnim licem, otmjenim pakiranjem i što je najvažnije vrhunskim proizvodima za njegu kože".
"Artistry je najveća tajna kozmetičke industrije", izjavila je Candace Matthews, voditeljica ureda za marketing u Amwayu. "Naša odluka za ponovnim uvođenjem branda dolazi u vrijeme prave evolucije – kada se mijenjaju modeli maloprodaje, a prenošenje informacija usmenim putem iznimno je ključno za razvoj kozmetičke marke. Amway je izgradio model komunikacije s potrošačima puno prije digitalnog doba, a Artistry je marka čije je vrijeme stiglo".
Prvo globalno pojavljivanje Terese Palmer kao zaštitnog lica marke Artistry bit će u sklopu jesenske kolekcije za 2012. godinu pod nazivom Escape to Paradise. Sjevernoameričko pojavljivanje zakazano je za 2013. godinu.
Teresa Palmer, koja je u studenom 2011. krasila naslovnicu časopisa WHO pod naslovom Najseksi ljudi, najpoznatija je po svojoj ulozi u hit filmu Ja sam broj 4 u kojem glumi s Alexom Pettyferom. Glumila je i u Čarobnjakovom učeniku s Nicolasom Cageom, Pričama za laku noć s Adamom Sandlerom te u filmu Odvedi me kući večeras s Topherom Graceom. Njezin najnoviji film Da si barem ovdje bit će premijerno prikazan na Sundance Film Festivalu, a ove godine gledat ćemo je i u filmu AWOL s Liamom Hemsworthom te u Toplim tijelima s Nicholasom Houltom.
"Oduševljena sam što imam priliku raditi s markom Artistry koja ženama diljem svijeta pruža neovisnost i to s proizvodima koji nam pomažu da izgledamo dobro i osjećamo se dobro", izjavila je Teresa Palmer.
Odluka o povezivanju Artistryja s poznatom osobom obilježava njihov razvoj kao globalnog konkurenta među kozmetičkim markama s poboljšanim, ljepšim pakiranjem i novim kolekcijama proizvoda s naglaskom na inovativnost i rezultate. Svi proizvodi posebno su dizajnirani da udovolje jedinstvenim potrebama njege kože različitih rasa diljem svijeta.
"Teresu Palmer krasi bezvremenska ljepota i nevjerojatna fotogeničnost – kamera je naprosto obožava", izjavila je Maud Pansing, Amwayeva podpredsjenica odjela Global Beauty. "Ona je prva karika u nizu noviteta koje mislimo uvesti u Artistry. Naš cilj je potaknuti potrošače na otkrivanje Artistryja, želimo ih privući prekrasnim licem, otmjenim pakiranjem i što je najvažnije vrhunskim proizvodima za njegu kože".
"Artistry je najveća tajna kozmetičke industrije", izjavila je Candace Matthews, voditeljica ureda za marketing u Amwayu. "Naša odluka za ponovnim uvođenjem branda dolazi u vrijeme prave evolucije – kada se mijenjaju modeli maloprodaje, a prenošenje informacija usmenim putem iznimno je ključno za razvoj kozmetičke marke. Amway je izgradio model komunikacije s potrošačima puno prije digitalnog doba, a Artistry je marka čije je vrijeme stiglo".
Prvo globalno pojavljivanje Terese Palmer kao zaštitnog lica marke Artistry bit će u sklopu jesenske kolekcije za 2012. godinu pod nazivom Escape to Paradise. Sjevernoameričko pojavljivanje zakazano je za 2013. godinu.
You must be logged in to post a comment Login