Velebni trgovački centar prostirat će se na 62.000 četvornih metara, a imat će deset velikih zakupaca (anchor stores) i više od 200 trgovina manjih i srednjih veličina u kojima ćete moći zadovoljiti potrebu za kupnjom. Približno 10.000 četvornih metara otpast će na Ipercoopov hipermarket, a centar će sadržavati i devet projekcijskih dvorana u najmodernijem multipleks-kinu. Arena Centar trebao bi imati 3.500 parkirališnih mjesta – u podzemnoj garaži 3.000 i na nadzemnom parkiralištu 500.
Razvojem Arena Centra Lanište postaje novo urbano središte jugozapadnog dijela hrvatske metropole. Arena Centar svojim arhitektonsko-urbanističkim rješenjima upotpunjuje doživljaj prostora i prometnu funkcionalnost cijelog područja, uključujući i višenamjensku Arenu Zagreb. Projekt koji uključuje trgovačko-zabavno-poslovni kompleks i Arenu stvara područje koje će biti prepoznato kao nova vrata Zagreba, pridonoseći tako stvaranju slike grada kao europske metropole jer će kompleks zbog bogatstva ponude postati novo društveno okupljalište.
Metropola dobiva novo gradsko središte
Između višenamjenske Arene Zagreb i trgovačko-zabavnog Arena Centra nalazit će se veliki trg s brojnim sadržajima: kafićima, restoranima, fontanama i zelenim površinama. Trg je ujedno i kohezivni faktor projekta i predstavljat će novo središte društvenog života i popularni meeting point za taj dio Zagreba.
Trgovačko-zabavni Arena Centar projekt je vrijedan 244 milijuna eura. Centar će se prostirati na površini od 175 tisuća četvornih metara, i to je prvi trgovački centar u Europi prilagođen osobama s invalidnošću. Riječ je o najvećoj stranoj investiciji za građevinski projekt u srednjoistočnoj Europi od početka svjetske financijske krize.
Glavni hrvatski grad tako će dobiti novi gradski centar koji će živjeti punim plućima dvadeset četiri sata dnevno, centar koji će predstavljati model razvoja za 21. stoljeće.
Razvojem Arena Centra Lanište postaje novo urbano središte jugozapadnog dijela hrvatske metropole. Arena Centar svojim arhitektonsko-urbanističkim rješenjima upotpunjuje doživljaj prostora i prometnu funkcionalnost cijelog područja, uključujući i višenamjensku Arenu Zagreb. Projekt koji uključuje trgovačko-zabavno-poslovni kompleks i Arenu stvara područje koje će biti prepoznato kao nova vrata Zagreba, pridonoseći tako stvaranju slike grada kao europske metropole jer će kompleks zbog bogatstva ponude postati novo društveno okupljalište.
Metropola dobiva novo gradsko središte
Između višenamjenske Arene Zagreb i trgovačko-zabavnog Arena Centra nalazit će se veliki trg s brojnim sadržajima: kafićima, restoranima, fontanama i zelenim površinama. Trg je ujedno i kohezivni faktor projekta i predstavljat će novo središte društvenog života i popularni meeting point za taj dio Zagreba.
Trgovačko-zabavni Arena Centar projekt je vrijedan 244 milijuna eura. Centar će se prostirati na površini od 175 tisuća četvornih metara, i to je prvi trgovački centar u Europi prilagođen osobama s invalidnošću. Riječ je o najvećoj stranoj investiciji za građevinski projekt u srednjoistočnoj Europi od početka svjetske financijske krize.
Glavni hrvatski grad tako će dobiti novi gradski centar koji će živjeti punim plućima dvadeset četiri sata dnevno, centar koji će predstavljati model razvoja za 21. stoljeće.
You must be logged in to post a comment Login