Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Ako te netko za tijelo i um pita tu su Cedevita vitaminske vode – Body&mind i Focus

Cedevita vitaminska voda dolazi u pet različitih okusa, a u skladu sa sloganom IME KAŽE SVE potrošačima donosi ukusan poguranac u boci za nadolazeće ljetne dane

Kada poželite osvježenje koje ne samo da gasi žeđ, već donosi novi izvor vitamina, tu je Cedevita vitaminska voda.

Cedevita vitaminska voda je osvježavajuće, niskoenergetsko, bezalkoholno piće s različitim voćnim kombinacijama, a svaka od njih potrošačima donosi poseban okus čije IME KAŽE SVE. U ovoj godini Cedevita je predstavila i dva nova okusa vitaminskih voda: Body&mind od limuna i kupine, te Focus od limete i limunske trave. Ova niskokalorična vitaminska voda ponudit će vam savršeno ljetno osvježenje, ali i energiju uz dodatak vitamina.

“Cedevita se može pohvaliti tradicijom dužom od pedeset godina, ali osluškujući nove trendove i želje naših potrošača, prepoznali smo da sve više njih uz više hidracije, traži piće s manje kalorija, puno vitaminima i mineralima te dobrog okusa. To je razlog zašto smo prošle godine odlučili uplivati u nove vode – vitaminske. U skladu sa sloganom IME KAŽE SVE potrošačima nećemo obećati čuda, već donosimo ukusan poguranac u boci za nadolazeće ljetne dane. Uz Cedevita vitaminsku vodu nećeš postati superjunak, ali će ti pomoći da malo dođeš k sebi”, izjavila je senior brand building manager Iva Ramić.

IME KAŽE SVE

Podsjetimo, osim vitaminskim voda Body&mind , te Focus, Energising Cedevita vitaminska voda  daje dodatnu energiju uz kombinaciju okusa limuna i ananasa. Za dobar osjećaj tu je  Feel Good od naranče i papaje, dok za osjećaj opuštenosti preporučujemo Cedevita vitaminsku vodu Relaxing, kombinaciju okusa limuna i nara. Novi okusi Body&mind, od limuna i kupine, namijenjeni su osvježenju tijela i uma, a pomoć u užurbanoj svakodnevici donosi Focus, uz okus limete i limunske trave.

Written By

Zanimljivosti

Cedevita ove zime donosi “Čizmu punu optimizma”, kampanju koja nas poziva da blagdane provedemo opuštenije i bez pritiska savršenstva

Zanimljivosti

SOS Dječje selo Hrvatska već više od 32 godine pomaže djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

Zanimljivosti

Atlantic grupa i omiljeni regionalni brend Cedevita lansirali su jedinstvenu digitalnu platformu pod nazivom „CE svijet“.

Zanimljivosti

“21 dan optimizma” naziv je kampanje kojom je Cedevita ovih blagdana odlučila podsjetiti cijelu Hrvatsku na važnost činjenja malih dobrih djela.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.