U spoju boja jeseni i industrijske arhitekture, ističe se karakter kolekcije koji počiva na bogatstvu tkanina i prepoznatljivoj silueti. Amân donosi eleganciju s dozom stava, time se otvara prostor osobnom potpisu i transformaciji u stil žene koja ga bira.
Vizualnu definiciju kampanje za aktualnu sezonu jesen/zima potpisuje mladi talentirani fotograf Srećko Rundić koji je, svojim poimanjem Amân estetike, zaokružio ideju dizajnerice Martine Budek.
Prirodno svjetlo ističe vibrantne boje i teksture luksuznih tkanina, tako da ih poželimo dotaknuti, a silueta je definirana čistim mekanim linijama. Filozofija branda vrlo je jednostavna – ono sto žene žele, a to je lijepo se odijevati svaki dan i u svakoj prilici, biti posebne i zamijećene.
Amân komade možete zamisliti na ženi koja odlazi na poslovni sastanak u Zagrebu, na večeru u Parizu ili izlazi u klub u New Yorku. Kolekcija slavi osobnost i stil svake žene koja se odjećom želi izražavati i isticati, ovisno o prilici ili osjećaju. Amân žena odvažno živi svaki svoj trenutak, a pritom cijeni luksuz udobnosti i voli biti nesputana.
Uz neizostavne haljine, Amân predstavlja mnoštvo zanimljivih statement komada – kaputa, jakni, hlača i tunika – koji se redom lako kombiniraju. Tkanine su izuzetno važne i prepoznaje se posvećenost pri izboru za svaki pojedini komad. Kolekciju definiraju tkanja koja imaju jasnu strukturu – pamučni i vuneni brokati, zatim high-tech platna sa teksturom od metalnih niti čija je obrada tehnološki dovedena do savršenstva pa su ujedno i izuzetno udobna za nošenje. Uz raskoš brokata, kombiniraju se bogati fluidi svile i viskoze, a prate ih i pamučna tkanja specifične završne obrade.
Amân je zaokružena priča luksuzne odjeće u svakodnevnom životu, a dostupna je na prodajnom mjestu u Zagrebu, na adresi Maksimirska 27.