Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Andreja Filipović-Grčić: Jako je važno biti otvorenog uma i njegovati svoju znatiželju i kreativnost

U razgovoru s Andrejom Filipović-Grčić, donosimo vam zanimljivu priču o njezinim medijskim počecima i usponu do pozicije direktorice marketinga u Setcoru, jednoj od vodećih hrvatskih ICT tvrtki.

U razgovoru s Andrejom Filipović-Grčić, donosimo vam zanimljivu priču o njezinim medijskim počecima i usponu do pozicije direktorice marketinga u Setcoru, jednoj od vodećih hrvatskih ICT tvrtki. Kroz njezine riječi, otkrivamo vam savjete, svakodnevne rutine te izvore inspiracije koje oblikuju Andrejino vođenje marketinškog odjela.

Možete li nam ispričati o vašem putu do pozicije direktorice marketinga u Setcoru? Koji su bili ključni trenuci i izazovi na tom putu?

Moj profesionalni put započeo je u medijima i najveći vremenski period svoje dosadašnje karijere provela sam u toj branši. Iskustvo rada u tako dinamičnoj industriji me apsolutno definiralo i oblikovalo – dalo mi je, kako neprocjenjivu širinu u smislu samoga posla odnosno vještina i znanja, tako i karakterističan odnos prema radnim zadacima i kolegama.

Mediji su zaista specifična industrija i ta jedna vrsta “drilla“ za mene je bila od neprocjenjive vrijednosti. Nakon 11 godina u medijima, odlučila sam vidjeti „što ima s druge strane“, odnosno kako bih mogla to svoje iskustvo primijeniti u nekoj sasvim drugoj „priči“, odnosno industriji. Takva vrsta izazova i znatiželje mi je bila glavni motiv tog poprilično velikog zaokreta u datom trenutku. Tako sam imala jedan kraći izlet u jednu HR tvrtku te nakon toga i zaštitarsku branšu. S tim različitim iskustvima htjela sam pronaći za sebe kompaniju koja će mi pružiti idealnu kombinaciju stavki koje su mi osobno najvažnije u poslu – a to je spoj dovoljne „doze“ izazova i kreativnosti, slobode osmišljavanja novih stvari te da idem stalno korak dalje, a s druge strane, osjećaj stabilnosti i ispunjavanja svrhe te doprinosa nekom većem cilju.

Drugim riječima da kreiram nove stvari koje me ujedno i ispunjavaju. Vođena time, došla sam do IT-ja i Setcora. Imala sam određenu dozu uzbuđenja pa čak i dozu straha. Razlog tome jest specifičnost biznisa kojim se Setcor bavi, to su tailor-made ICT rješenja, a prije svega premium Cloud usluge. To je korak u jedan totalno drugi svijet. Trebalo je savladati samu materiju koja je poprilično apstraktna za nekog tko nije imao doticaj s IT-jem ranije. Isto tako, rad u kolektivu s ljudima totalno drugačiji stručnih usmjerenja, inženjerima koji često govore „u šiframa“ i slično. No, s druge strane, to je industrija koja je jako propulzivna i jako je dobar osjećaj u okviru svoje domene rada doprinositi razvoju tako inovativnog i perspektivnog biznisa.

Osim toga, apsolutno sve predrasude koje sam možda nesvjesno imala o IT-ju i IT-jevcima su mi razbijene nakon prelaska u Setcor. Izrazito „živahan“, entuzijastičan i kolegijalan kolektiv u neformalnoj atmosferi – moram priznati nisam očekivala. Ta jedna kultura neposrednosti, timskog duha i zavidne razine lojalnosti kompaniji mene je iznenadila, tako da smatram to jednim od boljih poslovnih poteza dosad. Na kraju dana, sve se svodi na ljude. Možemo imati najbolji posao i uvjete, ali ako nemamo dobru atmosferu na poslu, ne možemo dugo egzistirati u tom okruženju, zar ne? Ja definitivno ne.

Kako izgleda vaš tipičan radni dan? Postoje li specifični rituali ili navike koje vam pomažu da ostanete produktivni i fokusirani?

Srećom, nama marketingašima rijetko je koji dan isti. Priroda našeg posla je takva da se sve svodi na tri riječi: „Akcija, akcija, akcija“. Mi smo ljudi koji teško možemo dugo mirovati. U mom slučaju, u okviru tvrtke u kojoj radim, posao si stvaram sama. Odnosno, imam slobodu kreiranja marketinške strategije sukladno poslovnim ciljevima kompanije. Iz glavnog plana aktivnosti deriviraju se periodične, mjesečne, tjedne i na kraju svakodnevne aktivnosti.

Neki tipični radni dan je obilježen radom u uredu i sastancima. Periodi u kojima je fokus na event managementu, dakle projekti koji to uključuju, je vjerojatno najdinamičniji, ali meni i najzanimljiviji dio mog posla. Prije svega zbog dinamike, širine i opsega poslova, zadataka i broja ljudi koji su uključeni. Od produkcije, osmišljavanja programa koncepata, sadržaja, preko logistike, promocije i kreativnog dijela. Posebice se volim baviti produkcijom te kreativom, zato najviše uživam u takvim projektima. U svakom slučaju, nezaobilazni dio mojih radnih navika jest to-do lista.

Mozak mi je često na sto strana i to mi jako pomaže na dnevnom nivou. Kreiranje hodograma i timelinea za svaki projekt mi je dosta važna stavka u strukturiranju posla, praćenju realizacije te osjećaju kontrole. Ranije sam bila puno više pod pritiskom vrlo kratkih rokova, stalnog priljeva novih projekata, brzih promjena uvjeta i slično. Rad u marketingu IT-ja je tu ipak mnogo fleksibilniji i rekla bih, ležerniji. Sad si pritisak stvaram sama.

Odakle crpite inspiraciju za vaše marketinške kampanje i aktivnosti? Postoji li neki nedavni projekt na kojem ste radili koji vam je posebno drag?

Uvijek polazim od toga koji je cilj kampanje, odnosno specifične aktivnosti. Što želimo postići s ovime? Kome se obraćamo? Otuda sve kreće. Kroz vrijeme, kroz neka pozitivna i još više ona manje ugodna iskustva u poslu, shvatila sam da najveći dio motivacije crpim iz same prirode posla. Zaista me veseli novi projekt i osjećaj da si “napravio razliku“. Mislim da svakog od nas u konačnici pokreće taj osjećaj postignuća.

Od nedavnih projekata izdvojila bih našu IT&business konferenciju Xday: The Next Level Cloud, na kojoj smo uspjeli okupiti struku i poslovne lidere u izrazito interesantnim diskusijama, predavanjima, razmjeni ideja i iskustava. Izazov je bio ono čime se bavimo prezentirati ne samo IT-ju, već i široj business publici na jedan razumljiv, zanimljiv način i dati neprocjenjive uvide u važnost sinergije IT-ja i modernog poslovanja, te zakoračiti u budućnost i prezentirati najnovije trendove koji će dalje oblikovati poslovanje. Naš veliki zadatak je između ostalog i osvještavanje dijela stručne i poslovne javnosti o sve većim izazovima IT-ja i zahtjevima ovog digitalnog doba, a ovakva događanja svakako tu rade razliku.

Kako uspijevate balansirati zahtjevnu karijeru i privatni život? Imate li savjete za ostale koji se nalaze u sličnoj situaciji?

S obzirom na to da sam još uvijek mlada mama, najviše mogu o tome aspektu govoriti trenutno. Ono što mogu reći, a vjerujem da će se sve zaposlene majke složiti – nema tog rada u uredu, nema tih prekovremenih i tog napora oko posla, koji se može mjeriti s „poslom“ i odgovornošću roditelja i svakodnevnom brigom za ta mala bića. Posebice ukoliko ste zaista posvećeni djetetu i svjesni važnosti svoje uloge i odgovornosti.

S obzirom na to da sam na trenutno radno mjesto prešla nedugo nakon porodiljnog dopusta, za mene je to bio definitivno najintenzivniji fizički i psihički period u životu. Ono što mogu savjetovati drugim ženama koje su trenutno u ovoj fazi života je da, između ostalog, svakako tražite kompaniju, odnosno poslodavca koji će vam pružiti jednu vrstu razumijevanja i podrške u tom izrazito osjetljivom razdoblju života. Ako to nemate – mijenjajte radno mjesto. U takvom jednom sustavu dugoročno je ugodno raditi, a takva vrsta odnosa i osjećaja sigurnosti mene osobno jako motivira da dajem više od sebe i u poslovnom smislu.

S druge strane, dolazimo do pitanja nekog balansiranja privatnog i poslovnog na osobnoj razini. U tom smislu, stvar je jako individualna. Za mene, jedno nadograđuje drugo i mislim da sam kao ličnost u ovoj fazi život najpotpunija. Mislim da se ne bih tako osjećala da sam išla samo u jednom smjeru – smjeru isključivo karijere, ali ni obrnuto. Možda je ovakvom načinu gledanja doprinijela i činjenica da su žene u mojoj obitelji davale svoj svakodnevni primjer kako se može biti uspješan u majčinstvu kao i u poslu kojim se baviš.

U svakom slučaju, posao je za mene veliki izvor motivacije i zadovoljstva, ali ono gdje crpim najviše snage na osobnoj razini i gdje zaista vidim svoju primarnu ljudsku svrhu jest svakako – roditeljstvo, bez obzira na stalne podočnjake i nedostatak sna.

Cijeli intervju pročitajte na Profitraj.hr

Ne propustite

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.