Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Answear odijeva život dragocjenim stvarima

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Answear lansira novu komunikacijsku platformu i kampanju popraćenu sloganom “Odjeni život dragocjenim stvarima”. Ovim naglašavaju vrijednost važnih trenutaka u životu. No, kada govorimo o tome što je vrijedno, ne mislimo samo na uspomene, iskustva ili snove. Tu je i poseban osjećaj koji doživljavamo noseći odjeću koju volimo.

Moda je oblik vanjskog manifesta koji odražava naše stavove, humor i samopouzdanje ili nedostatak istog”, kaže Marta Sawicka, direktorica image marketinga u Answearu. “Ona čini to što jesmo ili kako se predstavljamo. To radimo noseći jaknu, majicu, haljinu, tenisice ili naušnice. Te stvari tada dobivaju novo, još vrijednije značenje. Jer ono što nam je važno nisu cipele, već činjenica da smo u njima trčali maraton ili plava haljina koju ste nosili uz najljepši zalazak sunca u Barceloni”, kaže Sawicka i dodaje da novi pristup u komunikaciji brenda označava njihovo repozicioniranje prema premium brendu.

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove. To omogućuje stvaranje nove, zajedničke priče koja gradi trajni odnos između brenda i potrošača.

Kvalitetna i izražajna moda u Answear stilu savršeno je odražena u radu redateljice i fotografkinje Stelle Consonni, poznate po radu za Gucci, Burberry i Vogue. Fotografije su snimljene u proljeće, u slikovitom Lisabonu. Lice kampanje je Fatima Brunengo, brazilska glumica i model.

Kampanja “Odjeni život dragocjenim stvarima” predstavljena je na svih 12 tržišta na kojima Answear posluje (osim Hrvatske, uključuju Mađarsku, Ukrajinu, Češku Republiku, Slovačku, Italiju, Poljsku, Sloveniju, Bugarsku, Rumunjsku, Grčku i Cipar).

Strategiju i koncept kampanje pripremila je agencija Saatchi & Saatchi Poljska, za zakup medija je zadužena medijska kuća Starcom. Video spotovi su djelo produkcijske kuće Papaya Films Lisboa, dok je postprodukciju odradio Platige Image, uz podršku studija Soundly.

Ne propustite

Fashion report

Glumica i dizajnerica, Katarina Baban održala je drugu samostalnu reviju svog brenda Lilith i zapadni dio Zagreba pretvorila u prvi mali čarobni raj, transformirajući...

Moda

Dizajnerica Rene Krasnić Velicki predstavila je kolekciju koja zrači odvažnošću i samopouzdanjem, potičući žene da kroz svoj stil izraze svoje stavove i osobnost.

Fashion report

Chic de Lin kolekcija je pažljivo osmišljena za modernu ženu koja cijeni kvalitetu, sofisticiranost i ekološku odgovornost.

Fashion report

Hrvatski modni brend Robert Sever s ponosom najavljuje lansiranje svoje najnovije Resort kolekcije pod nazivom Severalle koja utjelovljuje eleganciju, sofisticiranost i neodoljivi šarm ljeta.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.