Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

AOB Brand – stvara torbe koje svaka žena treba imati u ormaru

AOB Brand torbe su poznate po kvaliteti materijala, estetici i funkcionalnosti.

Antonela Ožić-Bašić, jedna od nas – sestra, prijateljica, kći, suradnica i žena koja se trudi ostvariti svoje snove. Od djetinjstva su joj modni dodaci strast.

„Vjerujem da s dobrim dodacima možemo potpuno transformirati svoj outfit i stvoriti izrazito profinjeni izgled. U svojim mlađim danima, osjećala sam da imam previše svega, ali nikad ništa odista vrijedno. Ova spoznaja potaknula me da se usredotočim na dizajniranje torbi, s ciljem da ponudim vrhunske proizvode od kvalitetnih ekoloških materijala koji će izdržati test vremena i zadovoljiti visoke modne standarde estetike. Želim stvoriti premium torbe koje će se nositi s ponosom i koje će biti simbol kvalitete i stila, simbol ženstvenosti. Upravo to me ispunjava i motivira da nastavim raditi na ostvarenju svojih ciljeva.“

Koje materijale najčešće koristite za svoje torbe i zašto?

Mi smo održivi brand koji koristi tri glavna materijala za izradu torbi – vegansku kožu biljnog podrijetla, goveđu kožu i merino vunu. I sad ono glavno pitanje, kako održivost, goveđa koža i vuna idu zajedno?

Veganska koža je ekološki prihvatljivija opcija za izradu torbi jer se biljke mogu uzgajati održivo i bez uporabe kemikalija koje bi mogle štetiti okolišu. Model Vittoria je izrađen od kože biljnog podrijetla i dolazi u sedam boja. 

Goveđa koža koju koristimo dolazi iz mesne industrije i predstavlja materijal koji bi inače bio odbačen i otišao u otpad, tako da korištenjem ovog materijala smanjujemo otpad i koristimo resurse koji bi inače propali. Sophia je model izrađen od goveđe kože i dolazi u popularnim metaliziranim bojama srebrna i zlatna ali i klasičnoj zelenoj i basic crnoj.

Merino vuna se dobiva šišanjem ovaca, a naša vuna dolazi s farmi koje su poznate po svojoj etičkoj i održivoj praksi uzgoja ovaca. Merino torba dolazi u tri boje, dvije klasične bijela i siva, te zelena koja je modni pomak obzirom da je posebna nijansa u pitanju.

U našoj kolekciji postoji i torba koja je izrađena od tkanine i kristala, ali joj je unutrašnjost izrađena od kože kako bi joj produžili vijek trajanja, radi se i posebnoj Guilty Bag modelu koji dolazi u četiri boje. 

Kako se vaš dizajn razlikuje od drugih proizvođača torbi i koji su vaši glavni prepoznatljivi elementi?

AOB Brand torbe su poznate po kvaliteti materijala, estetici i funkcionalnosti. Samo se koriste premium materijali kako bi se osiguralo da torbe izdrže test vremena i budu trajne. Dizajn torbi je moderni minimalizam koji je elegantan i upečatljiv. Koloriti su moderni ali jednostavni za kombiniranje s odjećom. Torbe su dizajnirane da budu praktične i funkcionalne, pružajući dovoljno prostora za pohranu svih stvari, a istovremeno su lagane i udobne za nošenje. AOB Brand torbe su vrlo organizirane, sa pretincem za spremanje različitih stvari. Ove karakteristike zajedno čine AOB Brand torbe prepoznatljivima i “malim” detaljima koji čine razliku.

Bili ste predstavljeni u Britanskom Vogue, kako, kad, zašto i što vam to predstavlja?

AOB Brand je tri puta predstavljen u prestižnom magazinu Britanski Vogue, što je bilo izuzetno uzbudljivo iskustvo. Modni urednici su pratili brend mjesecima prije nego što su se javili, što je stvorilo pozitivan stres i pomjerilo sve naše granice obzirom da su se javili u vrijeme najveće pandemije COVID-19.

Za AOB Brand, pojavljivanje u Vogueu predstavljalo je prekrasno priznanje na međunarodnoj modnoj sceni, potvrđujući vrijednost truda koji smo uložili u poslovanje. Kao brend koji se fokusira na etičnost i održivost, bili smo oduševljeni širenjem svoje poruke na globalnoj razini, dok su je čitatelji Voguea diljem svijeta primijetili. Ovo iskustvo je meni i brendu dalo još veću motivaciju za nastavak rada i širenje misije.

Kako se vaše torbe nose u odnosu na trenutne modne trendove i kako pratite trendove u industriji?

Uvijek se trudimo pratiti najnovije modne trendove u industriji, kako bismo osigurali da naše torbe odražavaju najnovije trendove i stilove. Međutim, istovremeno smo svjesni da moda često može biti ekstremna, pa nastojimo zadržati svoj prepoznatljivi stil i naglasiti funkcionalnost naših torba.

Želimo da naše torbe izgledaju lijepo, ali i da budu praktične za svakodnevnu uporabu. Trudimo se pratiti najnovije trendove kroz stalnu analizu industrije i sudjelovanje na modnim sajmovima i događajima kako bismo ostali u korak s najnovijim stilovima, materijalima i tehnologijama. Konačno, slijedimo svoju vlastitu kreativnost i strast za dizajnom torbi kako bismo osigurali da naše torbe uvijek odražavaju naš jedinstveni potpis i izdvoje se na tržištu.

Koliko vremena i truda obično ulažete u razvoj novog modela torbe?

Razvoj novog modela torbe za nas je dugotrajan proces koji zahtijeva puno vremena i truda. Prvo provodimo vrijeme prateći modne trendove, revije i druge relevantne izvore kako bismo bili sigurni da naši novi modeli bili u korak s njima. Zatim pažljivo biramo materijale i kolorite koji su atraktivni, a da se jednostavno uklopi u svakodnevnu uporabu žena. Skiciramo i razvijamo dizajn te ih temeljito testiramo kako bismo osigurali da su naše torbe udobne, praktične i funkcionalne.

Primjerice, naša torba Vittoria Noir nekoliko puta se mijenja dok nije predstavljena. Primijetili smo da joj nedostaje veći unutrašnji džepić, što smo naknadno dodali kako bi torba bila još praktičnija za svakodnevnu uporabu. Upravo zato je Vittoria mala torba u koju možemo ponijeti sve što nam treba, a mi smo ponosni na svoj kreativni proces i posvećenost proizvodnji visokokvalitetnih torbi koje su istovremeno funkcionalne i estetski privlačne.

Kako vaš dizajn utječe na održivost i ekološku odgovornost vaše tvrtke?

AOB Brand je usmjeren na održivost i ekološku odgovornost u svim aspektima proizvodnje i dizajna. U svakom koraku razvoja proizvoda, mi se trudimo osigurati da su naši proizvodi što je moguće više ekološki prihvatljivi i održivi.

U procesu dizajna, koristimo održive materijale i proizvodne tehnike koje minimiziraju negativne utjecaje na okoliš. Kao održivi brand, želimo naglasiti da je i naša ambalaža izrađena od recikliranog papira i savjetujemo kupcima da je odlože na predviđeno mjesto kako bi ponovno dobila još jednu priliku za upotrebu. Naši kupci mogu biti sigurni da kupuju kvalitetne i održive proizvode koji su dobri za okoliš.

Kakve planove imate za budućnost i koja su vaša očekivanja za razvoj branda u budućnosti?

U kratkoročnoj budućnosti usredotočena sam na stvaranje nove kolekcije koju planiram uskoro predstaviti. Međutim, želim istaknuti da ću i dalje kontinuirano raditi na razvoju svog osobnog stila i kreativne vizije. Nadam se da će me taj proces voditi u još neistražene sfere mode i ljepote te da će nam donijeti još mnogo torba koje će služiti ženama. 

Za kraj bih htjela poručiti svim ženama: Bez obzira na to što radiš, uvijek imaš priliku biti inspiracija drugim ženama. Stoga nastoj u svemu što radiš pokazati svoju snagu, hrabrost i predanost te potakni druge žene da slijede svoje snove i postignu uspjeh.

Više

Fashion report

Nova Reserved kolekcija pruža priliku za osvježenje stila i pronalazak savršenih kombinacija koje će vas pratiti u svakodnevnim proljetnim avanturama.

S modne piste

Robert Sever sada već tradicionalno prezentira svoju novu kolekciju velikom samostalnom revijom.

Zanimljivosti

Na modnoj reviji u organizaciji Livision optike predstavljene su proljetne kolekcije naočala kultnih brendova Roger, vonBogen, Mad in Italy, V-design i Tree.

Fashion report

Poput Fride Kahlo, ona predefinira koncepte ženstvenosti i želi inspirirati generacije žena da teže autentičnosti, osobnoj snazi i aktivnom sudjelovanju u društvu

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.