BeeUnique uvijek – otkrijte tajnu boja

Krajem prošle godine pokrenut je zanimljiv projekt naziva BeeUnique koji otvara nove poglede na ljepotu i odgovara na razna pitanja koja nas zanimaju na svakodnevnoj bazi. Kako kombinirati, kako uštedjeti, zašto mi nikako ne stoji ta trendi boja…

BeeUnique je baziran na otkrivanju boja koje najbolje pristaju svakoj pojedinoj osobi. Postoje 4 glavna godišnja doba. Svako godišnje doba sadrži 4 potkategorije. Teorija boja se dakle bazira na 16 grupa.

Analiza boja je alat kojim se biraju boje koje su pojedinoj osobi najprikladnije po pitanju odjeće, šminke, modnih dodataka, boje kose ili noktiju. Ova se teorija bazira na udjelu crne ili bijele boje dodane u određenoj boji, dakle definiramo time koliko je ta boja svijetla ili tamna. Udio sive boje ukazuje na to koliko je neka boja ”soft”, odnosno prikrivena sivim velom ili ”sjajna”, koja ima mali postotak ili totalno je bez sive boje u sebi. Ovisno o udjelu žute i plave boje određujemo temperaturu svake boje (hladna ili topla).

Žena Proljeće

Žena Ljeto

Analiza boja se vrši u dva dijela:

  • u prvom su slike s materijalima različitih boja ispod lica,
  • a u drugom djelu s ruževima.

Cilj Analize boje je u tome da kroz slike dobro izvježbano oko prepozna podton osobe koja mu se predstavlja. Kao što smo na početku naveli, taj podton ima 4 glavne kategorije nazvane po godišnjim dobima i još 4 potkategorije za svako. Ukupno je 16 potkategorija i toliko je i paleta boja. Svaka osoba pripada jednoj potkategoriji i te boje i njihovo korištenje su smjernice kod šminkanja, odijevanja i bojanja kose.

Žena Jesen

Žena Zima

Analiza boja daje odgovor na pitanje poput zašto mojoj prijateljici i meni isti ruž za usne ne stoji jednako i još mnogo sličnih. Otkrivanje boja koje ti najviše odgovaraju pruža ti priliku da pokažeš tko si ti zapravo. Nekoliko je tu odličnih razloga zašto je dobro upoznati se s bojama.

„Kod Analize boja uvijek ističem povećavanje samopouzdanja nakon što otkrijemo svoj novi izgled, ostavljanje uvijek i svugdje najboljeg prvog dojma, jer je ipak on samo jedan, a tu je i ušteda kod kupovine“, pojašnjava nam  Sara Jurišević osnivačica brenda.

Zašto se ne biste upustili u avanturu otkrivanja boja?

Više o njima saznajte na:

Facebook stranica

Web stranica BeeUnique