Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Događanja

BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju

BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma.

Modna manifestacija BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju koja najavljuje još jedno vrhunsko modno izdanje. Osnovna filozofija tjedna mode koji predstavlja najbolje od domaćeg dizajna, savršeno je utjelovljena u kampanji kreativnog tima FASHION.HR-a. Fotografiju potpisuje poznati modni fotograf Franjo Matković, a stajling Ana Nikačević. Propitkujući suvremeno doba u kojem je moda pod pritiskom globalnih tendencija sve manje unikatna, a sve više unificirana i jednolična, kreativni tim FASHION.HR-a osmislio je kampanju koja afirmira upravo raznolikost te  individualni pristup modi u cjelini.

Danas je više nego ikad u trendu biti svoj, originalan i poseban. U vremenu masovnih medija, unificirane kulture odijevanja i lako dostupnih informacija, dizajnerski komadi i kolekcije koje možemo vidjeti na pisti BIPA FASHION.HR-a, često su bile generator svježih, ali i hrabrih ideja. Ovaj projekt  koji prezentira rad etabliranih dizajnerskih  imena ali i sjajnih mladih  talenata na najvišem nivou, zaista nudi jedinstvenu i raznoliku modnu filozofiju. Upravo to smo ispričali kroz ovu kampanju“, kazao je fotograf Franjo Matković.

page

BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma. U pet uzbudljivih modnih dana predstavit će se etablirana dizajnerska imena: eNVy room, Ivica Skoko, Ivica Klarić, ELFS, Robert Sever, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Felja, ali i mlade nade modne scene koji će u sklopu petodnevnog programa predstaviti svoje modne vizije: Hedra design by Ana Jagić, Ana Bogdan, Aman, Coded Edge, Morana Krklec, Obekei, Gala Marija Vrbanić.

Službeni make-up sponzor BIPA FASHION.HR-a ove sezone je Maybelline New York – idealan partner zbog inovativnog, kreativnog i pristupačnog izričaja, dok je za make up u kampanji kao i na tjednu mode zadužen vodeći make-up artist Saša Joković. Za frizure manekenki u kampanji i na pisti zadužen je službeni sponzor Kevin Murphy na čelu s kreativnom direktoricom Katicom Topčić.

Zagreb će od 15. do 19. ožujka živjeti u znaku BIPA FASHION.HR-a koji svake sezone okuplja najpoznatija modna imena te predstavlja najbolje od hrvatskog modnog dizajna. Svake sezone FASHION.HR prati više od 200 akreditiranih novinara s više od 700 medijskih objava u nacionalnim i regionalnim medijima

Više

Darivanje

Postoji mnogo načina na koje se ženske hlače za odijelo mogu nositi s tenisicama, a sve ovisi o osobnom stilu i prigodi.

Fashion report

Iako je crna ili bež salonka must have svakog ormara, ovog proljeća dominirat će salonke u bojama poput jake plave, zelene, žute, ružičaste ili...

S modne piste

Njihov tim prepun je kreativnih pojedinaca, a odlikuje ih to što svaki kupac postaje dijelom CHYPKA obitelji i što njihovi modni detalji stvaraju trendove...

Fashion report

Police se od samog početka našao u uspješnoj interpretaciji slobodnog i odvažnog duha koji odbija igrati po pravilima.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.