Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Beauty report

Bipa i Melem podržavaju i njeguju #nepobjedive

Kreirana ekskluzivno za #nepobjedive žene i Bipa trgovine, Melem LOVES Women kolekcija dolazi u posebno dizajniranim pakiranjima i donosi novi miris bogatih, njegujućih tekstura.

Bipa je prepoznata po svojoj ružičastoj boji i kampanji #nepobjedive, koja promovira osnaživanje žena, pomicanje granica, ostvarivanje svog punog potencijala, dok je Melem prepoznat po svojim jedinstvenim, njegujućim proizvodima koji se nalaze u svakom džepu, autu, torbici ili ladici jer trenutno njeguju i umiruju te pružaju osjećaj olakšanja… Kad se spoje oba brenda i inicijativa #nepobjedive, nastaje čarobna kolekcija simboličnog imena Melem LOVES Women.

Kreirana ekskluzivno za #nepobjedive žene i Bipa trgovine, Melem LOVES Women kolekcija dolazi u posebno dizajniranim pakiranjima i donosi novi miris bogatih, njegujućih tekstura. Tako balzam za usne, bogata krema za njegu suhe kože, ali i krema za ruke, osvježavajući gel za tuširanje, losion za tijelo i deo roll-on, svojim šarmantnim, cvjetnim mirisom donose ružičaste misli i nadahnjuju svaku ženu da neustrašivo gleda i korača kroz život.

“Želimo inspirirati i ohrabriti, prvenstveno sve žene, ali i sve ostale, da pronađu svoje pravo „ja“, da se ne stavljaju u okvire koje im društvo nameće i da ostanu (ili postanu) svoji. Da nastave sanjati, jer to je jedini način da ostvare svoje snove. Da brinu o sebi, jer samo tako mogu brinuti i o drugima. Da ostvare svoj puni potencijal, da kažu zbogom propuštenim prilikama”, poručuju iz Bipe.

Ženski tim Melema je prepoznao #nepobjedive vrijednosti i kreirao nježnu, romantičnu, a opet snažnu, jedinstvenu i uočljivu kolekciju koja se naslanja na komunikacijske poruke i vrijednosti koje Bipa promiče. “Melem podržava #nepobjedive žene, njihove ideje, odvažnost, snagu, lukavost i spretnost, sve atribute koji se ocrtavaju i u svim našim proizvodima jer većinu Melem tima čine upravo takve, #nepobjedive žene”, poručuju iz Melema.

Razigrana kolekcija ujedno ima i društveno odgovornu ulogu. Od svakog prodanog Melem LOVES Women proizvoda, Melem i Bipa odvajaju 50 centi u fond #nepobjedive. Natječaj za prijavu projekata za donaciju bit će otvoren u studenom, a preduvjet će biti da za isti aplicira žena te da donirana sredstva unaprjeđuju okruženje u kojem žive i rade #nepobjedive žene. Više informacija o inicijativi bit će priopćeno na službenim mrežnim stranicama Bipe i Melema početkom studenog.

Melem LOVES Women kolekciju ekskluzivno potražite u svim Bipa trgovinama.

Ne propustite

Beauty report

Vjerujemo kako će MOMMY kolekcija olakšati izbor kozmetičkih proizvoda svim budućim majkama i dojiljama koje traže učinkovite, ali sigurne i neškodljive proizvode, provjerenih prirodnih...

Zanimljivosti

Dok hladni zimski mjeseci traže "utješne", toplije mirise s drvenim notama, proljeće nas mami s laganijim mirisima koji osvježavaju i osnažuju. 

Beauty report

Iako boravak na suncu ima svoje prednosti, dugotrajna izloženost može imati negativne posljedice na kožu, posebice na licu.

Darivanje

Eau Thermale Avène i u ovoj godini nastavlja s  inovacijama koje oduševljavaju sve skincare entuzijaste.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.