Blagdanska kampanja Katy Perry za H&M

Katy Perry kao vila, oživljava cijeli niz čarobnih likova, čovječuljka od keksa veličine pravih ljudi, velikih darova na rolama i ogromnih plišanih medvjedića u H&M-ovoj blagdanskoj kampanji za 2015. Radnja se odvija vrlo brzo, a kadrovi, kojima Katy daje svoj poseban šarm, brzo se izmjenjuju. Glazba za reklamu nova je pjesma „Every Day Is A Holiday” koju je Katy napisala posebno za reklamu, a producirao ju je Duke Dumont.

6125_114

Ludo sam se zabavila snimajući ovu veličanstvenu blagdansku reklamu s Jonasom Åkerlundom, i sva ta cool odjeća, posebno moja omiljena Elfie Selfie vesta. H&M je dio evolucije mog osobnog stila još od razdoblja kada sam imala 13 godina, kada sam uključivala zabavne i pristupačne H&M modne artikle u moj vintage ormar. Jedva čekam da i vi unesete iskru u svoj ormar ovom magičnom blagdanskom kolekcijom,” kaže Katy Perry.

6125_113

Katy se u reklami i pratećoj tiskanoj kampanji pojavljuje u odjevnim kombinacijama iz H&M-ove blagdanske kolekcije koja objedinjuje slavljenički glamur, stil i zabavu. Kolekcija uključuje artikle poput haljine boje crvenog ruža, sako bez kopčanja i majicu kratkih rukava na kojoj su izvezene crvene mašne od šljokica. Posebni detalji nalaze se na svakom artiklu, od resica na crnoj mini suknji do savršenog božićnog pulovera. H&M-ova blagdanska kolekcija bit će dostupna sredinom studenog u svim H&M-ovim trgovinama diljem svijeta.

Obožavam miješanje stilova i moderniziranu tradiciju u ovogodišnjoj blagdanskoj kolekciji. Ovi komadi odjeće napravljeni su za čisti užitak, bilo da se radilo o savršenoj večernjoj haljini ili najudobnijem puloveru za zabavu s obitelji i prijateljima“, kaže Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova voditeljica dizajna.

6125_112

H&M ove godine pruža podršku djeci Myanmara posebno dizajniranim darovnim karticama. Za svaku kupljenu karticu H&M Conscious Foundation donirat će 5% iznosa UNICEF-u. UNICEF će novac upotrijebiti za obrazovanje ugrožene djece iz Myanmara, države kojoj je nužno potrebno unaprjeđenje osnovnog obrazovanja. UNICEF i H&M Conscious Foundation nadaju se kampanjom darovnih kartica pomoći više od 350 000 djece na njihovom putu stjecanja kvalitetnog osnovnoškolskog i nižeg srednjoškolskog obrazovanja u provinciji Rakhine. Darovne kartice moći će se kupiti do 31. prosinca u svim H&M-ovim trgovinama diljem svijeta.