Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Moda

Blagdanska kampanja Katy Perry za H&M

Katy Perry kao vila, oživljava cijeli niz čarobnih likova, čovječuljka od keksa veličine pravih ljudi, velikih darova na rolama i ogromnih plišanih medvjedića u H&M-ovoj blagdanskoj kampanji za 2015.

Katy Perry kao vila, oživljava cijeli niz čarobnih likova, čovječuljka od keksa veličine pravih ljudi, velikih darova na rolama i ogromnih plišanih medvjedića u H&M-ovoj blagdanskoj kampanji za 2015. Radnja se odvija vrlo brzo, a kadrovi, kojima Katy daje svoj poseban šarm, brzo se izmjenjuju. Glazba za reklamu nova je pjesma „Every Day Is A Holiday” koju je Katy napisala posebno za reklamu, a producirao ju je Duke Dumont.

6125_114

Ludo sam se zabavila snimajući ovu veličanstvenu blagdansku reklamu s Jonasom Åkerlundom, i sva ta cool odjeća, posebno moja omiljena Elfie Selfie vesta. H&M je dio evolucije mog osobnog stila još od razdoblja kada sam imala 13 godina, kada sam uključivala zabavne i pristupačne H&M modne artikle u moj vintage ormar. Jedva čekam da i vi unesete iskru u svoj ormar ovom magičnom blagdanskom kolekcijom,” kaže Katy Perry.

6125_113

Katy se u reklami i pratećoj tiskanoj kampanji pojavljuje u odjevnim kombinacijama iz H&M-ove blagdanske kolekcije koja objedinjuje slavljenički glamur, stil i zabavu. Kolekcija uključuje artikle poput haljine boje crvenog ruža, sako bez kopčanja i majicu kratkih rukava na kojoj su izvezene crvene mašne od šljokica. Posebni detalji nalaze se na svakom artiklu, od resica na crnoj mini suknji do savršenog božićnog pulovera. H&M-ova blagdanska kolekcija bit će dostupna sredinom studenog u svim H&M-ovim trgovinama diljem svijeta.

Obožavam miješanje stilova i moderniziranu tradiciju u ovogodišnjoj blagdanskoj kolekciji. Ovi komadi odjeće napravljeni su za čisti užitak, bilo da se radilo o savršenoj večernjoj haljini ili najudobnijem puloveru za zabavu s obitelji i prijateljima“, kaže Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova voditeljica dizajna.

6125_112

H&M ove godine pruža podršku djeci Myanmara posebno dizajniranim darovnim karticama. Za svaku kupljenu karticu H&M Conscious Foundation donirat će 5% iznosa UNICEF-u. UNICEF će novac upotrijebiti za obrazovanje ugrožene djece iz Myanmara, države kojoj je nužno potrebno unaprjeđenje osnovnog obrazovanja. UNICEF i H&M Conscious Foundation nadaju se kampanjom darovnih kartica pomoći više od 350 000 djece na njihovom putu stjecanja kvalitetnog osnovnoškolskog i nižeg srednjoškolskog obrazovanja u provinciji Rakhine. Darovne kartice moći će se kupiti do 31. prosinca u svim H&M-ovim trgovinama diljem svijeta.

Written By

Ne propustite

Zanimljivosti

Ured UNICEF-a za Hrvatsku predstavio je rezultate opsežne studije o tome koliko su djeca iz ranjivih skupina uključena u donošenje odluka koje utječu na...

Zanimljivosti

Svake godine u UNICEF-ovu se utrku uključuje sve veći broj korporativnih partnera, a Kaufland Hrvatska podržava Mliječnu stazu kao glavni sponzor od njezina prvog...

Zanimljivosti

Šesti put zaredom UNICEF organizira humanitarnu utrku Mliječna staza koja će od 9. do 18. rujna uz pomoć mobilne aplikacije i na događanjima uživo,...

Zanimljivosti

Većina događanja i aktivnosti održana je uz pomoć obrazovnih materijala napravljenih u suradnji sa stručnjacima,  a pripremljenih u sklopu dosadašnjih Dana medijske pismenosti.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.