Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Putovanja

Booking.com otkriva najpopularnije destinacije i vrste smještaja za ljeto 2025.

Putovanja su i dalje česta tema, a s promjenom godišnjih doba i približavanjem ljeta, entuzijazam za istraživanjem sve više raste — čak i u uvjetima makroekonomske neizvjesnosti.

Putovanja su i dalje česta tema, a s promjenom godišnjih doba i približavanjem ljeta, entuzijazam za istraživanjem sve više raste — čak i u uvjetima makroekonomske neizvjesnosti. Novi podaci vodeće digitalne platforme za putovanja, Booking.com-a, otkrivaju kako sve upućuje na to da će ovo ljeto biti sezona velikih planova, duljih putovanja i značajnih “bjegova” od svakodnevice.

Optimizam je prisutan: 80 % hrvatskih putnika koji putuju iz zadovoljstva osjeća uzbuđenje zbog istraživanja svijeta u nadolazećim mjesecima, a trećina (36 %) hrvatskih putnika očekuje da će potrošiti na putovanja više nego 2024. godine.* Od sunčanih obala do šarenih gradova i kulturnih otkrića, najtraženije destinacije ovog ljeta nude ponešto za svakog putnika — od koraljnih grebena Egipta do živih ulica Tokija i zlatnih plaža juga Španjolske.

Najtraženije globalne destinacije za ljeto 20251

  1. Hurghada, Egipat
  2. Sharm El Sheikh, Egipat
  3. Tokio, Japan
  4. Dubai, UAE
  5. Bangkok, Tajland
  6. Alicante, Španjolska
  7. Nice, Francuska
  8. Malaga, Španjolska
  9. Rimini, Italija
  10. Dubrovnik, Hrvatska
Obitelji

Za 39 % hrvatskih roditelja putovanja su glavni godišnji prioritet pa će obiteljski odmori imati veliku ulogu ovog ljeta. Današnje obitelji žele više od klasičnog odmora – čak 94 % hrvatskih roditelja kaže da traže putovanja koja će djeci omogućiti upoznavanje različitih kultura i stjecanje novih životnih iskustava.* Bilo da istražuju drevne hramove i futurističku tehnologiju u Tokiju ili uživaju u šarolikoj gastronomskoj sceni Alicantea, obitelji žele putovanja koja potiču znatiželju i povezanost. Planiranje takvih putovanja postaje jednostavnije i pametnije zahvaljujući tehnologiji. Obitelji su skupina koja najviše koristi umjetnu inteligenciju za lakše planiranje, pri čemu 83 % hrvatskih roditelja navodi da alati temeljen na AI-ju ubrzavaju i pojednostavljuju proces, više nego kod bilo koje druge skupine putnika.*

In mountain meadow, Crowsnest Pass, Alberta

Najtraženije ljetne destinacije za obitelji

  1. Hurghada, Egipat
  2. Pariz, Francuska
  3. Dubai, UAE
  4. Tokio, Japan
  5. Alicante, Španjolska
Grupe

Putovanja u grupama sve su popularnija ovog ljeta, a 19 % hrvatskih putnika planira putovati s prijateljima.* Generacija Z je najaktivnija u tome, s 29 % pripadnika generacije Z u hrvatskoj koji biraju grupna putovanja. Mlađi putnici traže doživljaje koji povezuju društvenu interakciju s prirodom, a 40 % hrvatskih putnika preferira aktivnosti poput promatranja zvijezda i boravka na otvorenom. Taj se trend poklapa s većim interesom – 58 % hrvatskih putnika želi istraživati prirodne krajolike poput jezera, planina i nacionalnih parkova.*

Najtraženije ljetne destinacije za grupe

  1. Ayia Napa, Cipar
  2. Alicante, Španjolska
  3. Albufeira, Portugal
  4. Pariz, Francuska
  5. Marrakech, Maroko
Parovi

U 2025. parovi sve više biraju nezaboravna iskustva umjesto materijalnih poklona. Velika većina kroz sve generacije — 68 % milenijalaca, 70 % pripadnika generacije Z i 73 % boomera u hrvatskoj — radije bira putovanje, nego fizičke poklone.* Ovaj trend prati i 47 % hrvatskih putnika koji ove godine planiraju putovanje sa svojim partnerom.** Za one koji razmišljaju o popularnim destinacijama poput Milana i Alicantea, obližnji dragulji poput Trsta i Villajoyose — koji se nalaze na Booking.comovom popisu najtraženijih destinacija za 2025. — nude bogata kulturna iskustva i slikovite krajolike, idealne za romantično putovanje.

Najtraženije globalne ljetne destinacije za parove

  1. Sharm el Sheikh, Egipat
  2. Tokio, Japan
  3. Milano, Italija
  4. Dubai, UAE
  5. Alicante, Španjolska
Porast interesa za jedinstvenim smještajem

Alternativni smještaji bilježe porast popularnosti, s 10 % više pretraživanja u usporedbi s ljetnim periodom prošle godine. Booking.com nudi više od 8,1 milijun oglasa za kuće, apartmane i druge jedinstvene oblike smještaja, uključujući brodove, kućice na drvetu, seoske kuće i bungalove uz plažu.

Iako apartmani i privatni smještaj ostaju najtraženiji alternativni oblici smještaja ovog ljeta zahvaljujući udobnosti, praktičnosti i lokalnom šarmu, putnici sve više istražuju i druge opcije. Vrste smještaja koje privlače pažnju variraju ovisno o skupini putnika:

  • Putnici u grupama sve se više zanimaju za tradicionalne kuće ili palače i kuće za odmor, s porastom pretraživanja od 16 % i 12 %.
  • Obitelji sve češće biraju vile i kampiranje, s porastom interesa od 19 % i 16 %.
  • Parovi preferiraju luksuzne šatore i planinske kolibe, uz rast od 16 % i 13 %.

Izvor fotografija Booking.com i Getty Images

Written By

Putovanja

Zamijenite uličnu vrevu jutarnjim mirom plaže, beskrajne radne zadatke opuštanjem uz kavu i knjigu, a sparne gradske večeri ugodnim morskim povjetarcem.

Putovanja

Ako ovog proljeća tražiš idealan poklon za svoje najmilije koji vole putovanja, istraživanje i nezaboravne doživljaje, SelectBox poklon paketi predstavljaju savršen izbor.

Putovanja

Noćni život je puno više od pukog izlaska – to je iskustvo koje obogaćuje naša putovanja i pruža nezaboravne trenutke.

Putovanja

Da je Karlovac srce Hrvatske jasno je kada pogledamo kartu Lijepe Naše, no da mnogi još nisu dovoljno upoznali taj središnji dio zemlje – također stoji!

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.