Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr
Anne Wahl-Pozeg
Anne Wahl-Pozeg
Anne Wahl-Pozeg

SheRULES

Budućnost je uzbudljiva, trebaš vjerovati da će se prave stvari dogoditi u pravo vrijeme

Na otvorenju Mövenpicka Zagreb, koji je dio Accor grupacije, imali smo priliku upoznati njihovu šarmantnu menadžericu Anne Wahl-Pozeg koja je 2020. bila među top tri PR „personalityja“ u Njemačkoj.

Anne Wahl-Pozeg je Accorova senior potpredsjednica komunikacija za sjevernu Europu, zadužena za odnose s javnošću, korporativne aktivnosti na društvenim mrežama, internu i partnersku komunikaciju, brendiranje poslodavaca i event menadžment u regiji koju čini više od 30 zemalja.

Živi i radi u Minhenu, a sa samo 28 godina je postala dio regionalnog upravljačkog tima Accora, koji broji više od 40 renomiranih hospitality brendova.

„Nije mi ovo prvi put da sam u Zagrebu, ovo mi je jedan od najdražih dijelova svijeta. Volim Zagreb i mislim da je odličan miks novog i starog, a sviđaju mi se i ljudi. Prošle godine sam se udala u Istri. Suprug mi je Slovenac, odatle i prezime Pozeg.

U korporativnom je sektoru od 27. godine, a iako se Accor bavi primarno turizmom i ugostiteljstvom, kontinuirano radi i u drugim područjima. Rad u korporaciji može na prvu zvučati kao dosta strukturiran posao koji ne ostavlja previše prostora za improvizaciju, no inovativnost se, tvrdi Anne, pokazala ključna u ovoj industriji i za nju prostora itekako ima.

„U Accoru inovacije se ne odnose samo na hotele, već i na način na koji radimo. Otvoreni smo prema drugačijim razmišljanjima. U mom odjelu kombiniramo šest različitih disciplina od evenata preko PR-a i društvenih mreža do brendiranja poslodavaca i uvijek smo otvoreni za novitete.“

Anne s kolegama iz Accora i Movenpicka Zagreb, foto Borna Subota

Za komunikaciju, kao i druge segmente biznisa, treba biti agilan.

„Nitko nije očekivao pandemiju, niti ovakav razvoj stvari i ključnim se pokazala brza reakcija i prilagodba novonastaloj situaciji. S druge strane treba imati dugoročni plan i viziju. Vremena u kojem si mogao biti samo PR ili community manager su završila. Sve je u sadržaju i on treba biti najvažniji“, kaže Anne te naglašava da je istovremeno važno naći i način kako doći do ciljane publike. Kada je u pitanju inovativnost u komunikacijama smatra da danas veliku, no istovremeno neiskorištenu vrijednost, ima audio.

„Danas je najteže uloviti pažnju publike, stoga je važno prilagoditi se njezinim interesima. Mnoge tvrtke ne misle tako pa rade po principu „iznutra prema vani“. Važno je čuti što publika želi, tada će rezultati biti puno bolji. Što se učinkovitosti tiče, vjerujem da će još neko vrijeme audio biti vrlo aktualan kanal. Danas je puno podcasta i dosta ljepote nalazim u tome, a to vraća i interes prema radiju, iz kojeg je podcast kao forma i nastao. Iznenađuje me što ga se ne koristi još i više, s obzirom da se važne poruke ciljanoj publici mogu prenijeti takvim kratkim formama s relevantnim sadržajem.

Accor vodi vlastiti podcast „Heart of Hospitality“, nastao je kao reakcija na pandemijsku situaciju, kaže Anne, koja naglašava kako hospitality industrija nije uvijek percipirana pozitivno, a to itekako zaslužuje.

„U ovom sektoru radi puno vrijednih ljudi koji daju sve od sebe da se gosti osjećaju kao kod kuće i važno im je dati potrebnu pažnju. Zbog toga u sklopu ovog podcasta imaju mogućnost podijeliti svoje priče. Budući se podcast dodatno promovira putem društvenih mreža dobivaju i zasluženu pozornost.

Kao što je teško predvidjeti komunikacijske trendove, teško je predvidjeti i smjer života, no mlada njemačka menadžerica u tome ne vidi prostor za nelagodu, već  upravo suprotno.

„Nemam pojma gdje ću biti i što ću raditi za deset godina. Znam da to ne zvuči kao profesionalan odgovor jer svi kažu da trebaš imati cilj i viziju. Trebaš vjerovati da će ti se prave stvari dogodit u pravo vrijeme i za deset godina se želim osloniti još više na činjenicu da se stvari događaju s razlogom i da me prave stvari čekaju. Mislim da je budućnost uzbudljiva i to je sve što o njoj treba znati. A kad je posao u pitanju, uz više od 40  brendova imam pregršt prostora za inovativnost i razvoj. Ljepota ovog posla je što ima jako puno ciljanih skupina od vlasnika preko B2B i B2C-ja. Sigurna sam da mi neće biti dosadno.”

Autorica teksta Vedrana Sunko

Ne propustite

Duh i tijelo

Radionica je osmišljena na temelju postavki teorije izbora i realitetne terapije, ali i iskustva Mirjane Belavić koja je majka troje djece.

SheRULES

Arty party u galeriji je interaktivna, iskustvena, prodajna izložba umjetnina; slika, stakla, keramike i dr., ali za razliku od klasične izložbe s malim iznenađenjem.

Darivanje

Snažan ženski lik vodi nas na neizmjerno iskreno putovanje k samoosvještenju i samoprihvaćanju, popraćeno vrsnim primjerima iz filmske i popularne kulture i urešeno britkim humorom.

Seks

Ako mislite da ste u krevetu savršene, pročitajte članak i otkrijte radite li jednu od greški...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.