Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Cedevita lansirala novu digitalnu platformu za svoje potrošače

Atlantic grupa i omiljeni regionalni brend Cedevita lansirali su jedinstvenu digitalnu platformu pod nazivom „CE svijet“.

Atlantic grupa i omiljeni regionalni brend Cedevita lansirali su jedinstvenu digitalnu platformu pod nazivom „CE svijet“. Platforma, čiji je cilj angažirati potrošačeu HoReCa kanalima i osigurati im posebno iskustvo konzumacije, predstavljena je u sklopu nove brend kampanje „Podijeli ono nešto CE“.

Naime, u užurbanom svijetu, u kojem se sve više okrećemo sami sebi, nije teško izgubiti vezu s onime što nam je uistinu bitno – s onim što znamo bez riječi, s malim životnim radostima, s dragim ljudima. Minimalno komuniciramo, ali priželjkujemo nešto posebno – snažnije odnose i život koji ima svrhu i smisao. Istraživanja pokazuju da je danas ljudima teže ostvariti socijalnu interakciju nego prije nekoliko godina, a istovremeno se ističe pozitivan utjecaj aktivnog socijalnog života na cjelokupno zdravlje pojedinca. S tim na umu, Cedevita je osmislila kampanju “Podijeli ono nešto CE”.

U svijetu kada smo povezaniji, ali i usamljeniji no ikada, Cedevita je oduvijek bila ‘ono nešto’ što nas je povezivalo. Upravo nas je to inspiriralo da pokrenemo digitalnu platformu „CE svijet“. Želimo potaknuti ljude da komuniciraju jedni s drugima te boravak u digitalnom svijetu iskoristiti za jačanje odnosa, za izgradnju novih veza ili jednostavno za lijepu riječ koju možemo, i trebamo, češće uputiti jedni drugima”, objasnila je pozadinu nove kampanjeHana Rukavina, starija voditeljica razvoja robne marke, i dodala kako brendovi trebaju danas razmišljati o širem utjecaju na zajednicu u kojoj brend živi i djeluje, odnosno da im u fokusu ne smiju biti jedino prodaja i profit. Cedeviti je posebno važna izgradnja odnosa s potrošačima i osjećaj koji stvara kod njih, a ovakve aktivacije još su jedan dokaz da kompanija pomno osluškuje potrebe tržišta i svojih potrošača te kreira inovacije i postavlja trendove.

Kako platforma funkcionira?

U kafićima, restoranima i ostalim HoReCa objektima, potrošači mogu skenirati QR kod koji se nalazi na Cedevitinim pakiranjima ili jednostavno pristupiti „CE svijetu“ ukucavanjem ce.cedevita.com. Tamo potrošače čeka optimistična poruka koju je moguće podijeliti s članom obitelji, prijateljima, kolegama, voljenom osobom ili nekim poznanikom kojem će poruka uljepšati dan.

Tako Cedevita potiče širenje optimizma i upravo zato sudionici platforme mogu biti nagrađeni bodovima koji se vide na osobnom profilu. Što više dijele, brže se penju i na ljestvici „Cedevita Optimista“. Kako bi što više potaknuli ovaj val optimizma, Cedevitin je tim pripremio i nagradnu igru s čak 500 atraktivnih nagrada.

„CE svijet je više od jedne aktivacije ili nagradne igre. Između ostalog, namijenjena je i interakciji potrošača s brendom kroz pitalicu „Cedevita te pita“ u svrhu dobivanja direktne povratne informacije od strane potrošača. Sve ove, i brojne druge zabavne aktivacije, odsad su objedinjene u „CE svijet“ digitalnoj platformi“, dodala je Rukavina.

Više informacija dostupno je na LINKU.

Ne propustite

Zanimljivosti

“21 dan optimizma” naziv je kampanje kojom je Cedevita ovih blagdana odlučila podsjetiti cijelu Hrvatsku na važnost činjenja malih dobrih djela.

Gastronomija

Vitaminska voda postaje sve omiljenija među potrošačima koji žele zdravija i funkcionalnija pića

Budi fit

Cedevita je pokrenula kampanju pod nazivom “21 dan optimizma” u kojoj građane potiče da kroz sitniCE, svakodnevna mala dobra djela, učine nešto lijepo za...

Zanimljivosti

Cedevita, omiljeni regionalni brand svih generacija, lansirala je novi proizvod: Cedevita vitaminske vode.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.