Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Cedevita lansirala rubriku Optimistične vijesti kako bi potaknula ljude da primjećuju ono dobro oko sebe

Rubrika Optimistične vijesti u potpunosti je otvorena za čitatelje, s namjerom da ovdje zapisuju situacije iz svoje okoline koje su ih obradovale, raznježile, ispunile nadom i optimizmom.

Cedevita je u suradnji s agencijom Ipsos u 2020. godini provela istraživanje koje je pokazalo kako 77% ljudi u Hrvatskoj smatra da je optimizam važan i da rješava čak i probleme mentalnog zdravlja. Upravo zato pokrenuta je web stranica Budi DOBRO. Budi CE. koja kroz prizmu nade i vjere u pozitivne životne ishode potiče ljude svih generacija na brigu o vlastitom mentalnom zdravlju.

Ove godine Cedevita je odlučila otići korak dalje i otvoriti rubriku Optimistične vijesti. Rubrika Optimistične vijesti u potpunosti je otvorena za čitatelje, s namjerom da ovdje zapisuju situacije iz svoje okoline koje su ih obradovale, raznježile, ispunile nadom i optimizmom. Za sve one koji još nisu sigurni što je u njihovim životima dobro, i što bi mogli zapisati, ova stranica nudi inspiraciju – brojne optimistične vijesti drugih ljudi koje u čitatelju mogu probuditi pozitivne emocije i potaknuti da slične situacije iz svoje okoline prepoznaju kao dobre, one koje ih mogu ispuniti nadom, radošću i optimizmom.

Toliko toga lijepog događa se svuda oko nas, ali nažalost mnogo puta te male situacije ostaju neprimijećene, stoga smo ove godine u cilju proširenja optimizma odlučili uvesti novu rubriku Optimistične vijesti kako bi na našoj digitalnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE., svi mogli podijeliti optimistične vijesti iz svoje okoline i tako dodatno uljepšati dan sebi, i onima koji ih čitaju“, izjavila je Ivana Bilić, specijalistica za digitalni marketing Atlantic Grupe.

Zašto baš optimistične vijesti?

Tijekom dana najčešće nailazimo na vijesti koje nas ispunjavaju brigom pa one sitne, dobre stvari ne dođu do izražaja, a upravo su lijepe životne sitnice ključne u izgradnji optimističnog pogleda na svijet. Optimizam se može naučiti, a primjećivanje i zapisivanje sveg onog dobrog što nas okružuje najlakši je način da vježbamo ovu vještinu i promijenimo životnu perspektivu.

Nagradni natječaj i vrijedni poklon paketi Cedevite svih okusa, tijekom cijele godine

Odlična vijest je da zapisujući optimistične vijesti uz novi, svježi pogled na svijet, dobivate i sitne znakove pažnje na svoj e-mail, koji će vam pomoći vježbati i zadržati optimističan stav, svakodnevno. No, to nije sve, oni najoptimističniji sudjelovat će svakog mjeseca u natječaju za veliki poklon paket Cedevite!

Do sad je u rubriku Optimistične vijesti pristiglo više od tisuću poruka optimizma, evo jedne koja je stigla među prvima: „Jučer sam u pekari vidjela stariju gospođu kako uporno pokušava nekoga nazvati, ali joj nije išlo. Dječak koji je išao u školu ponudio se da provjeri signal i Internet i to je pomoglo! Gospođa je uspjela obaviti poziv, a dečku je za nagradu kupila pecivo.“

Kako postati dio optimističnih vijesti?

  1. Posjetite rubriku Optimistične vijesti klikom na link ovdje.
  2. U formular upišite situacije iz svoje okoline koje su vas obradovale, nasmijale i ispunile optimizmom.
  3. Ostanite na stranici i upišite još tri vijesti zaredom, na ovaj način dobit ćete male digitalne poklone na mail koji će vam pomoći vježbati optimizam.
  4. Ostavite svoje podatke i sudjelujte u nagradnom natječaju za veliki poklon paket Cedevite. Svako kolo Cedevita dijeli čak 10 poklon paketa za one koji su pokazali najveći optimizam. Pravila natječaja možete pročitati ovdje.

Cedevita vas poziva da sudjelujući u izgradnji rubrike Optimistične vijesti osvijestite kako u sitnim stvarima koje nas okružuju ima puno dobra i razloga za radostUključi se i Budi DOBRO. Budi CE.

Ne propustite

Zanimljivosti

“21 dan optimizma” naziv je kampanje kojom je Cedevita ovih blagdana odlučila podsjetiti cijelu Hrvatsku na važnost činjenja malih dobrih djela.

Gastronomija

Vitaminska voda postaje sve omiljenija među potrošačima koji žele zdravija i funkcionalnija pića

Budi fit

Cedevita je pokrenula kampanju pod nazivom “21 dan optimizma” u kojoj građane potiče da kroz sitniCE, svakodnevna mala dobra djela, učine nešto lijepo za...

Zanimljivosti

Cedevita, omiljeni regionalni brand svih generacija, lansirala je novi proizvod: Cedevita vitaminske vode.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.