Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Čipka ne izlazi iz mode

Uz višeslojnost, skulpturalnost, istraživanje volumena i općenito snažan svježi dizajn, čipka je pokazala svoje drugačije lice. To joj je donijelo vidno mjesto u modnoj sezoni.

Još tridesetih godina prošlog stoljeća ugledni je engleski psihoanalitičar John C. Flügel utvrdio kako su seksualnost i suptilna igra zavođenja u korijenu mode što možda daje odgovor na pitanje zašto odjeća naglašene senzualnosti ostaje neodoljivim izazovom velikih majstora mode.

Čipka je zasigurno najpoznatije oružje modnog zavođenja. U ovogodišnjoj jesensko-zimskoj sezoni, odjeća od čipke jako je zastupljena. Intrigantna crna boja definitivno ne gubi primat na modnoj ljestvici, iako naklonost stječu i neutralne nijanse pudera, potom smeđa, bakrena, plava i srebrna boja.

Istinska novost je u teksturi, umjesto prozračnosti i profinjenosti – težina, snaga i voluminoznost materijala.

Naglašavanje čiste ženstvenosti

Modno poigravanje naizgled nespojivim odjevnim predmetima, izraženo je u kontrastnim kombinacijama – elegantnim satenskim haljinama s čipkom i grubim vunenim ogrtačima od tvida.

Usprkos negiranju tradicionalne podjele na dnevnu i večernju odjeću, čipka je zadržala svoje elementarno svojstvo – naglašavanje čiste ženstvenosti.

Jedna od najutjecajnijih dizajnerica današnjice, Miuccia Prada, svojom najnovijoj kolekciji predstavila pravu "studiju" čipke. Starinsku tehnologiju izrade skupocjene švicarske čipke pretočila je u osuvremenjenu modnu formu.

Raskošnom teksturom i strogom slojevitošću odstupila je od karakteristične ležernosti i prividne nemarnosti modnog izraza svojstvenog ovoj kreatorici.

"Čipka je najvažniji materijal u životu žene, prati je od rođenja, vjenčanja i do njenog kraja. Ona je minimalizam, ali s pomakom" rekla je nakon predstavljanja svoje najnovije kolekcije.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.