Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Danas završava Cedevitina kampanja “21 dan optimizma’’: Preko 3700 građana svakodnevno ispunjavalo sitniCE, mala dobra djela

“21 dan optimizma” naziv je kampanje kojom je Cedevita ovih blagdana odlučila podsjetiti cijelu Hrvatsku na važnost činjenja malih dobrih djela.

“21 dan optimizma” naziv je kampanje kojom je Cedevita ovih blagdana odlučila podsjetiti cijelu Hrvatsku na važnost činjenja malih dobrih djela. Proteklih 21 dan, više od 3700 građana je svakodnevno na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. ispunjavalo dnevne izazove, tzv. sitniCE, i tako ovih blagdana širilo val dobrote i optimizma. Cedevita je edukativnu platformu Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula prije tri godine kako bi ohrabrila građane na suočavanje s različitim izazovima i osvijestila važnost brige o mentalnom zdravlju.

Vjerujemo da je upravo optimizam čuvar našeg mentalnog zdravlja i to nas je motiviralo da kroz brend Cedevita, koji je sveprisutan u domovima diljem Hrvatske i ima optimističan pristup životu, progovorimo o ovoj važnoj temi. Kampanjom “21 dan optimizma” smo željeli ukazati na vrijednost svakog dobrog djela, ma koliko ono bilo veliko ili maleno. Ponosni smo što je Generacija CE prepoznala našu inicijativu, te su u velikom broju svakodnevno ispunjavali izazove, ali i čitali savjete naših stručnjaka kako voditi brigu o svom mentalnom zdravlju”, poručila je u ime brenda Cedevita Tihana Moškatelo, Voditelj razvoja robne marke Cedevita.

Uz brojne građane, kampanju “21 dan optimizma” podržali su psihologice Maja Vučić i Gabrijela Ištuk, pisac Bruno Šimleša, bloger Domagoj Jakopović Ribafish i influencerica Matea Frajsberger. Maja Vučić, profesorica psihologije specijalizirana za područje kognitivno-bihevioralne terapije ukazala je da mladi ljudi sve više uviđaju potrebu za brigom o mentalnom zdravlju: “Zbog raznih pritisaka iz okoline i nerealnih očekivanja od samih sebe i svoje okoline mladi su skloni razvoju anksioznosti i depresije koje im značajno mogu narušiti kvalitetu života. Zato je važno naučiti voljeti i prihvatiti sebe, postaviti si realna očekivanja i zahtjeve te povećati razinu otpornosti kako bi se znali na učinkovit i zdrav način nositi sa svim izazovima i na kraju biti optimistični i zadovoljni ljudi.”

Iako s današnjim danom kampanja “21 dan optimizma” službeno završava, Cedevita poziva građane da nastave širiti optimizam pišući svoje Optimistične vijesti na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE.

Ne propustite

Zanimljivosti

Atlantic grupa i omiljeni regionalni brend Cedevita lansirali su jedinstvenu digitalnu platformu pod nazivom „CE svijet“.

Gastronomija

Vitaminska voda postaje sve omiljenija među potrošačima koji žele zdravija i funkcionalnija pića

Budi fit

Cedevita je pokrenula kampanju pod nazivom “21 dan optimizma” u kojoj građane potiče da kroz sitniCE, svakodnevna mala dobra djela, učine nešto lijepo za...

Zanimljivosti

Cedevita, omiljeni regionalni brand svih generacija, lansirala je novi proizvod: Cedevita vitaminske vode.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.