Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

SheRULES

Danijela Šantić: Avon je oduvijek bio kompanija ispred svog vremena

135 godina osnaživanja žena u kontinuitetu je bez dileme nešto što s ponosom ističemo.

Prije 135 godina poduzetnik s vizijom David H. McConnell došao je na izvanrednu zamisao da osnuje kompaniju koja bi ženama omogućila zaradu izvan svog doma, financijsku neovisnost i samostalnost. Kompaniju koja inovacijama i kvalitetom ženama približava ljepotu. I danas, to je kompanija koja donosi bolji svijet za žene, što znači bolji svijet za sve.

Razgovaramo s Danijelom Šantić, direktoricom kompanije Avon za Adriatic regiju.

Avon slavi 135 godina postojanja. Malo kompanija u svijetu može se pohvaliti ovakvim rođendanom, što je po vama to što vas izdvaja od drugih?

135 godina osnaživanja žena u kontinuitetu je bez dileme nešto što s ponosom ističemo.

Kompanija je osnovana davne 1886. godine vizijom čovjeka koji je shvatio kolika je snaga žena: David Mc Connel je kreirao parfem, a gospođa Albee ga je donijela na vrata svake žene. Kako tada, tako i sada, ono što nas izdvaja od drugih je činjenica da, ne samo da nudimo kvalitetan primamljiv proizvod, nego i ženama priliku da budu ekonomski neovisne.

Stvaramo nove poslovne prilike za nadolazeće generacije, progovaramo o temama važnim za žene i očuvanje životne okoline, doniramo novčana sredstva za borbu protiv raka dojke i nasilja nad ženama. Upravo to je za mene najveća poslovna motivacija, jer znam da naše postojanje uljepšava živote tisuće žena, apsolutno svaki dan.

Avon je poznat po inovacijama u svijetu kozmetike. Što je to što biste posebno izdvojili?

Inovacije koje Avon donosi, također ponosno ističemo. Prva smo kompanija koja je uvela stabilizirani retinol u svoje proizvode; prvi smo kozmetički brand koji je na masovno tržište plasirao proizvode s hijaluronskom kiselinom i imamo čak 1000 patenata u njezi kože. Najnovija Protinol™ tehnologija, dobitnica srebrnog priznanja Edison nagrade za revolucionarno otkriće u kategoriji napredne njege kože, došla je iz Avonovog laboratorija i potiče paralelnu proizvodnju 2 vrste kolagena u našoj koži. Upravo smo uveli u ponudu i najnoviji rezultat naših inovacija s protinolom: Anew Power serum.

Koji su vaši omiljeni Avon proizvodi?

Ponosna sam na našu tradiciju kreiranja mirisa i što smo u ovoj kategoriji već desetljećima svjetski lider. Naš prvi kozmetički proizvod su bili upravo mirisi, Little Dot set parfema. Today Tomorrow Always mirisna linija je ona koju ja godinama biram.

Za njegu kože biram Anew proizvode jer vjerujem nagrađivanim inovacijama koje naš Institut za istraživanje, koji se nalazi u Suffernu, New York, predstavlja u ovoj liniji. Proizvod koji me iznova oduševi svakog ljeta je naš Avon Sun+ losion za pojačano tamnjenje kože s beta karotenom. Rado bih ga poklonila svakoj ženi na plaži, toliko je fantastičan.

Danijela Šantić

Kada pričamo o ljepoti, što ljepota za vas znači?

Zadovoljna, ispunjena žena je lijepa žena, a osmijeh je najljepši nakit. Ona zrači pozitivnom energijom, samouvjerena je i sve to prenosi i na svijet oko sebe. Svaka fizička nesavršenost tu nestaje i svi moderni standardi ljepote padaju u vodu. Provjereno i dokazano nebrojeno puta, sigurna sam da svi poznajemo barem jednu takvu ženu.

Zato me posebno raduje što se mi kao kozmetička kompanija intenzivno bavimo pitanjima važnim za žene i podržavamo ih u tome da budu zdrave, samostalne, snažne. Dakle, zadovoljne i ispunjene, a samim tim i lijepe. A onda tu ljepotu njegujemo proizvodima za ljepotu, dodamo malo boje i notu mirisa.

Kompanija Avon je poznata i po svojim Avon Ladies – što je to što čini Avon članstvo i koje prilike kompanija pruža ženama?

Naš model direktne prodaje ponudio je poslovne mogućnosti ženama još prije 135 godina, u vrijeme kad im je na raspolaganju bilo vrlo malo opcija. I to je ono što Avon članstvo ustvari daje – mogućnost izbora. Izbor da budete ono što jeste, zaposlena majka ili ona koja je kod kuće sa svojom djecom, poduzetnica ili jednostavno ljubiteljica make-up proizvoda.

Našim članicama pružamo priliku da budu financijski neovisne, konstantno razvijaju profesionalne vještine i uče o novim trendovima.

Vjerujemo da smo brend koji se ljepotom bavi na drugačiji način, a to znači da težimo da kroz svoj proizvod i usluge, te način komunikacije, budemo otvoreni prema svima, inkluzivni i demokratični kad je ljepota u pitanju. Mi smo kompanija koja uvijek cijeni direktni kontakt sa svojim korisnicama i to je jedan od temelja na kojima Avon posluje već preko 135 godina.

Koliko je važno društveno odgovorno poslovanje kompanije, koliko je važno osvijestiti javnost i djelovati ne samo kao kompanija, već kao pojedinac?

Društveno odgovorno poslovanje je u srcu naše kompanije. Vjerujemo da je bolji svijet za žene, bolji svijet za sve i zato smo 1955. godine osnovali Avon Fondaciju koja ima za cilj poboljšanje života žena. Danas to radimo kroz kontinuiranu podršku inicijativa koje su bitne ženama.

Borimo se protiv raka dojke i protiv nasilja nad ženama, pružamo podršku i doniramo u lokalnu zajednicu. Do sada smo širom svijeta donirali preko 1,1 milijardu dolara upravo za ženama bitna pitanja. Ovog roza listopada u Hrvatskoj smo upravo donirali 60.000kn udruzi SVE za NJU! za borbu protiv raka dojke, a od 2010. od kad je otvoren Centar udruge u Zagrebu – omogućujemo ženama koje trebaju terapiju ili preglede, besplatan boravak u Avon sobama u Centru.

Svatko od nas može dati svoj doprinos i malim stvarima potaknuti druge da djeluju: budimo istinska inspiracija ljudima u našem okruženju i pokažimo da možemo drugačije. Naši proizvodi s rozom vrpcom i znakom beskonačnosti su proizvodi koji imaju veliko srce, to su proizvodi uz pomoć kojih dižemo svijest i uz pomoć kojih doniramo u lokalnim zajednicama. Snažno vjerujem da svi možemo biti promjena kojoj težimo. Zato sam osobno uvijek među prvima da istupim i ukažem na ove probleme u svom okruženju, ma koliko neugodno moglo biti.

Moramo se osvrnuti i na ovo posebno izazovno razdoblje u kojem trenutno živimo. Kako ste uspjeli prevladati izazove i što ste na tom putu naučili u cilju daljnjeg uspjeha?

Svijet nam se promijenio u tren oka, u skoro svakom aspektu života, pa tako i u poslovnom. Bitno je znati brzo se prilagoditi, osmisliti nove, bolje načine poslovanja i podrške, osluškivati sve što se događa i pronalaziti optimalna rješenja, a pri tome paziti na zadovoljstvo korisnika i zaposlenih.

Naš poslovni model direktne komunikacije s brzom reakcijom, u ovo vrijeme pandemije pokazao se relevantnim i omogućio je našim korisnicima da čak i u vrijeme najvećih zatvaranja dođu do potrebnih proizvoda bez napuštanja svojih domova.

Pokazali smo veliku fleksibilnost i mogućnost prilagođavanja novonastalim situacijama te i dalje uspješno prevladavamo izazove koji su stavljeni pred nas. Digitaliziramo se, svojim korisnicama omogućavamo brze i jednostavne digitalne alate, korištenje društvenih mreža i novih mogućnosti komuniciranja.

Postali ste dio Natura&Co grupacije, koja je time postala četvrta najveća beauty grupacija na svijetu. Kako djelujete u novom okruženju i kakvi su planovi ove kozmetičke grupacije?

Korporativna kultura kompanija koje djeluju unutar Natura&Co grupacije (Natura, The Body Shop, Aesop i Avon) odlično se uklapa sa 135 godina dugom misijom Avona. Posvećene su angažiranju u društvu i zajednici, održivom poslovanju, a posebno podršci i jačanju žena.

Kroz svoje poslovanje, svaki brend koji djeluje unutar Natura&Co grupacije, nastavlja svoj samostalni razvoj unutar grupe, udružujući snage i gradeći najbolju kompaniju ZA svijet.

Avon se kroz ove godine postojanja mijenjao i vjerujemo mijenja se i dalje, dolazi novo digitalno doba kako vi gledate na to? Kakvi su planovi u tom pravcu?

Promjena je uvijek prisutna i nastavljamo da prilagođavamo svoj model poslovanja kako bismo bili u korak s vremenom. Digitalizacija ne dolazi, ona je već tu i kao takva dio je i našeg svakodnevnog poslovanja. Poboljšavamo iskustvo mobilnih korisnika što znači da Avon članovi mogu u par klikova organizirati cijeli svoj posao putem posebne AvonON mobilne aplikacije. Jednostavno mogu slati svoje narudžbe, pristupiti treninzima i edukacijama, komunicirati s korisnicama. Avon katalog je, takođe, potpuno digitaliziran i omogućava našim članovima da kreiraju svoje personalizirane linkove.

Pratimo trendove, rastemo i razvijamo se, a sve u cilju pružanja što bolje usluge našim članovima i korisnicama. Nastavljamo razvijati najkvalitetnije inovativne proizvode i donosimo ih ženama širom svijeta na brz i jednostavan način. Težimo tome da poboljšavamo živote žena širom svijeta. U godinama pred nama, vidim Avon kao kompaniju koja u tome uspijeva i zajedno stvaramo bolji svijet za sve nas.

Preneseno s profitiraj.hr

Ne propustite

Beauty report

Milani Cosmetics, jedan od vodećih brendova u industriji ljepote, predstavlja svoj najnoviji it proizvod sezone - Cheek Kiss Cream Bronzer.

Beauty report

Ikonična 24-satna nadogradiva, ali ipak prozračna mat formula koju poznaješ – od sada je unaprijeđena i izmijenjena s potpuno novim prednostima.

Savjeti i preporuke

Početniku u šminkanju odabir prikladne i kvalitetne četkice za šminku može djelovati prilično zbunjujuće.

Darivanje

Iskreni i duboki odnos dvije prijateljice, inspirirao je Avon da kreira novi miris u svojoj bogatoj parfemskoj kolekciji - Today, Tomorrow, Always EVERLASTING!

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.