Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Deutsche Telekom je prva telekomunikacijska tvrtka koja je kreirala metaverse iskustvo na Robloxu

Prilikom pokretanja „Beatlanda“, DJ i producent Boris Brejcha će od 22. do 24. travnja odsvirati niz setova u virtualnom klubu.

Telekom Electronic Beats (TEB),  međunarodni glazbeni marketinški program Deutsche Telekom AG koji se fokusira na elektroničku glazbu i međunarodnu klupsku kulturu ulazi u metaverzum i pokreće virtualno klupsko iskustvo „Beatland“ na online platformi Roblox (NYSE: RBLX). Deutsche Telekom je tako postao prva telekomunikacijska tvrtka koja je kreirala metaverse iskustvo na Robloxu.

Prilikom pokretanja „Beatlanda“, DJ i producent Boris Brejcha će od 22. do 24. travnja odsvirati niz setova u virtualnom klubu.

Korisnici će, osim u klubu, moći kupiti i digitalne artikle u prodavaonici ploča i gledati kratke animirane filmove odabranih umjetnika u kinu. Boris Brejcha, DJ koji je često svirao live setove diljem Europe, SAD-a i Južne Amerike, bit će iza platforme u klubu „Beatland“ u avatar obliku od petka 22. travnja do nedjelje 24. travnja.

Svijet „Beatlanda“ razvili su The Gang iz Švedske, jedan od vodećih svjetskih kreatorskih studija Robloxa, u suradnji s Art Directionom i Design Studiom Yukiko iz Berlina te umjetnikom animacije Jackom Sachsom. Tim je blisko surađivao s  FSM-om (Njemačko udruženje za dobrovoljnu samoregulaciju pružatelja digitalnih medijskih usluga) kako bi kreirao virtualni svijet dizajniran sa sigurnošću kao ključnim ciljem.

Kao rezultat toga, iskustvo metaverzuma okuplja mlade ljude iz cijelog svijeta kako bi iskusili glazbenu kulturu na potpuno nov način.

Korisnici se mogu aktivno uključiti u aktivnosti igranja uloga u „Beatlandu“ uključujući preuzimanje raznih poslova u virtualnom noćnom životu u „Beatland“ svijetu, kao što su voditelj dućana ploča, promotor ili izbacivač kluba u obliku avatara. Također mogu kupiti različitu odjeću za svoje avatare i razne digitalne artikle („verch“) u prodavaonici ploča i u Telekom Shopu zarađenim Beat Coinsima, virtualnom iskustvenom valutom koja se zarađuje dovršavanjem aktivnosti unutar „Beatlanda“. Prihodi prikupljeni prodajom iskustvenog vercha potom se koriste za proširenje i poboljšanje cjelokupnog svijeta „Beatlanda“.

Ne propustite

Zanimljivosti

Deutsche Telekom šalje još jedan jasan signal protiv mržnje, rasizma i antisemitizma.

Zanimljivosti

U sklopu inicijative 'Poziv koji ne propuštaš' Hrvatskog Telekoma, Nenad Sovilj, renomirani umjetnik i dizajner nakita, dizajnirao je seriju medaljona, izrađenu od dijelova starih...

Zanimljivosti

Kreće sedma Generacija NOW, nacionalni program obrazovanja djece i mladih u organizaciji Hrvatskog Telekoma i u suradnji s Institutom za razvoj i inovativnost mladih (IRIM).

Dobar posao

Hrvatski Telekom je u sklopu božićne kampanje „Kako si?“ proveo nacionalno istraživanje o komunikacijskim navikama i koliko smo u kontaktu s našim bližnjima.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.