Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Dizajnerski brend Taja

Spoj 40 godina duge obiteljske tradicije i eko dizajna.

Povodom 40. obljetnice obiteljske tradicije, operna umjetnica Sandra Bagarić izabrana je za zaštitno lice dizajnerskog brenda Taja. Tako je jučer, 23. veljače u Vlaškoj 103 otkrila liniju Taja klasik iz kolekcije jesen/zima 2011/12.



Time je dočarala djelić inspiracije i atmosfere stvaranja kolekcije brenda koji utjelovljuje suvremenu viziju simbioze dvaju trenutačno najudaljenijih aktera života – čovjeka i prirode.



Odjeća i interijer dizajnersko prodajnih ateljea odišu ekologijom. Sve tkanine za unikatnu odjeću i modne dodatke potpuno su prirodne, pomno birane i ručno obrađene, a posebnost interijera su detalji koje je priroda napustila tijekom vremena. Logotip Taja nadahnut je najdominantnijom bojom prirode i ekologije – zelenom.




Priroda sa svojim nenadmašnim kreacijama predstavlja neiscrpnu inspiraciju za ovaj originalni brend. Kao što Taja kaže: "Priroda je bila i ostala najinvetivniji tvorac veličanstvenih oblika i ljepota kojima nas, u ovom vremenu opčinjenosti i zagušenosti tehnologijom, još uvijek ostavlja bez riječi."



Dugu obiteljsku tradiciju, koju je još 1970. godine započeo Vinko Sertić otvorivši poznati zagrebački krojački obrt Vinko, nastavlja kći Tajana Sertić. Nakon završene Škole za primijenjenu umjetnost i dizajn u Zagrebu, ova dizajnerica odlazi u Italiju na Accademia di Belle Arti u Firenzi. Po povratku iz Italije pridružuje se ocu i pokreće svoj brend Taja.




Čak i u nepreglednoj šumi uvoznih modnih marki, nemoguće je ne primijetiti rijetki domaći plod upornosti i kvalitete koji već 40 godina polako, ali odlučno gradi svoj status posebnog i originalnog na ipak plodnom hrvatskom dizajnerskom tlu. Kvalitetu ovog domaćeg modnog branda prepoznao je i Boris Banović poznat kao Fashion Guru strogog suda!




Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.